Ekonomika

Albert rozšiřuje svou síť prodejen v Ostravě, zákazníky láká na 10% slevu

Ostrava/Praha 4. října 2025

Albert otevřel v Ostravě svůj nejnovější supermarket. Jedná se již o 14. prodejnu v metropoli Moravskoslezského kraje. Nový obchod ve Varenské ulici přináší zákazníkům moderní prostředí, pohodlné nakupování a široký sortiment, včetně pekárny, lahůdek a bohaté nabídky čerstvých potravin. Až do 14. října v ní navíc zákazníci nakoupí s 10% slevou na celý nákup.

Součástí nabídky prodejny je široký sortiment čerstvých potravin. Zákazníci zde najdou sezónní ovoce a zeleninu od českých pěstitelů a velkým lákadlem je také čerstvé pečivo. V sekci Zdravě s Albertem najdou zákazníci produkty pro různá zdravotní omezení či stravovací návyky, ať už jde o produkty bio, veganské či vegetariánské, bez lepku, cukru či laktózy. V nabídce jsou zastoupeny také oblíbené vlastní značky, jako Nature’s Promise, Česká chuť, Perla či Delicata.

Jsme rádi, že můžeme zákazníkům v Ostravě nabídnout supermarket nové generace, který spojuje moderní technologie, široký sortiment, pravidelné týdenní slevové akce a komfortní prostředí pro nakupování. Věříme, že si nová prodejna v centru města rychle najde své pravidelné zákazníky a stane se oblíbeným místem každodenních nákupů,“ uvádí Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Nejmodernější technologie a samoobslužné pokladny

Nový supermarket je rovněž vybaven nejmodernějšími technologiemi, které podporují udržitelný provoz. Energeticky úsporné LED osvětlení, moderní chladicí systémy s rekuperací tepla a inteligentní řízení spotřeby elektřiny přispívají k nižší uhlíkové stopě prodejny.

Vedle standardních obsluhovaných pokladen mohou zákazníci využít také samoobslužné pokladny, které umožňují pohodlný a rychlý nákup. O spokojenost a komfort zákazníků se stará tým tří desítek vyškolených zaměstnanců, kteří jim nabídnou vstřícný servis a pomoc při každodenních nákupech.

Speciální sleva pro zákazníky

Slavnostní otevření přilákalo první zákazníky, kteří ocenili nejen moderní prostředí a širokou nabídku, ale i nadšení nového týmu. Během následujících týdnů se zákazníci mohou navíc těšit na speciální nabídku. Pokud při placení využijí věrnostní aplikaci Můj Albert a nastaví si v ní prodejnu jako svou výchozí, získají 10% slevu na celý svůj nákup. Následně již stačí před zaplacením jednoduše naskenovat aplikaci u pokladny a sleva se automaticky uplatní. Slevu je možné využít jednou v každém promočním týdnu až do 14. října.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 33 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana, byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 350 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • V roce 2022 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating. Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma.
  • Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • V roce 2024 Albert získal ocenění TOP Employer. Nezávislý mezinárodní Institut ocenil Albert za moderní pracovní prostředí, kvalitní péči o zaměstnance a atraktivní zaměstnanecké benefity
  • Mottem společnosti Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodník má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit.
  • Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2023, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta.
Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *