BILLA se propojila s foodorou. Do 60 minut doručí zákazníkům objednávku v Českých Budějovicích, Ústí nad Labem i Pardubicích
Praha 10. září 2025
Zájem českých zákazníků o tzv. quick commerce roste o desítky procent ročně. Společnost BILLA s dovážkovou službou foodora vyšly trendu vstříc a spustily spolupráci ve třech krajských městech. Zákazníci v Českých Budějovicích, Ústí nad Labem a v Pardubicích mohou nově vybírat z 8 000 artiklů sortimentu BILLA, které jim foodora doručí do 60 minut.
Testovací provoz nové služby, na které se podílí BILLA a foodora, byl na konci srpna spuštěn v Českých Budějovicích, v Ústí nad Labem a také v Pardubicích. Ve zmíněných místech je tedy aktuálně dostupná kompletní nabídka potravin BILLA s rychlým doručením, včetně slev, na které jsou zákazníci zvyklí na prodejně. Objednané zboží pro zákazníky nachystají zaměstnanci BILLY, foodora pak nákupní tašku přiveze do 60 minut od objednání.

Radovan Šesták, vedoucí prodeje BILLA ČR, říká: „Protože zájem o tzv. rychlé nákupy mezi zákazníky roste, rozhodli jsme se k rozšíření našich prodejních kanálů o další službu, tentokrát ve spolupráci se společností foodora. Zákazníci mohou vybírat ze sortimentu čítajícího na 8 000 položek a zahrnujícího čerstvé pečivo, ovoce, zeleninu, maso, masné produkty i mléčné produkty. Samozřejmostí v nabídce je také pestrá nabídka privátních značek společnosti BILLA.“
„Naším cílem je, aby lidé v Česku mohli vyřešit nákup rychle, pohodlně a přesně podle svých potřeb, ať už jde o oběd, potraviny, nebo další zboží. Díky spolupráci se společností BILLA si teď zákazníci mohou objednat své oblíbené produkty i v online prostoru a mít je do 60 minut u dveří. Za každým spuštěním je spousta práce na obou stranách. O to víc mě těší, když vidíme, že to lidé opravdu využívají a oceňují,“ říká šéf foodory Adam Kolesa.
BILLA s foodorou ke spuštění provozu také přichystaly speciální akci: slevu 250 Kč na první nákup při objednávce přes aplikaci v hodnotě nad 499 Kč. S bonusem se ale pamatovalo i na stávající zákazníky. Ti mají až do konce září dopravu objednávky zdarma.
Nově spuštěná služba navazuje na širší strategii společnosti BILLA, jejímž cílem je rozšiřování prodejních kanálů, ať už ve smyslu kamenných prodejen, sortimentu v e-shopu BILLA, sítě prodejen na čerpacích stanicích, nebo služeb Q-commerce.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA vygenerovala v roce 2023 obrat ve výši 35 mld. Kč a s 284 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.
Více informací na http://www.billa.cz