Češi se posouvají od léčby k prevenci. Pilulka rozšiřuje byznys o vlastní značku doplňků stravy Daily
Praha 4. září 2025
Pilulka posouvá svůj byznys do další fáze a představuje novou značku doplňků stravy Daily. Portfolio momentálně čítající čtyřicet produktů je dosud nejvýraznějším krokem v úsilí firmy překročit rámec tradičního e-commerce prodejce a stát se digitální platformou zaměřenou na prevenci, personalizovanou péči o zdraví a dlouhověkost (longevity).

„Daily je srdcem proměny Pilulky směrem k dostupné, chytré prevenci a dlouhému zdravému životu. Přinášíme řadu, která kombinuje vědecky promyšlené složení, princip Purefill – tedy použití jen účinné látky bez plnidel za dobrou cenu – aby kvalitní rutina byla opravdu pro každého,“ říká interim CEO Pilulky Peter Klekner.

Společnost Pilulka, která na českém trhu působí více než deset let, při tvorbě značky Daily čerpala z nejnovějšího farmaceutického know-how a z rozsáhlých dat o chování a preferencích zákazníků. Strategická transformace firmy zároveň reflektuje širší trend a rostoucí zájem Čechů o zdraví a zdravý životní styl, který posouvá farmaceutický byznys směrem k preventivní péči a personalizovaným řešením.
Spojení dat, testování a vědy s online distribucí
Pilulka se značkou Daily sází především na čistotu složení a transparentnost výroby. Ta v České republice podléhá standardům Správné výrobní praxe (GMP). I to je součástí snahy odlišit se od anonymního importu a nabídnout vyšší přidanou hodnotu v segmentu, kde působí desítky lokálních i nadnárodních značek.

„Trh s doplňky stravy je přesycený produkty rozdílné kvality a pro zákazníka je nepřehledný. Od zákazníků víme, že lidé hledají produkty se srozumitelným složením a co nejvyšší účinností, které zároveň odpovídají jejich individuálním potřebám. Tento posun reflektuje značka Daily – každý produkt má jasnou logiku a čisté složení ingrediencí, které mají dohledatelný původ i formu zpracování” říká marketingový ředitel Pilulky Jiří Caudr.

Produkty značky Daily jsou určeny pro každodenní použití a vhodné pro širokou veřejnost i náročnější uživatele sledující nejnovější longevity trendy. Portfolio zahrnuje zatím 40 produktů, mezi kterými jsou jak základní vitaminy a minerály, jako vitamin C, D nebo hořčík, tak i komplexní kombinace látek navržené tak, aby ve vzájemné kombinaci zvyšovaly účinnost a vstřebatelnost preparátu v těle člověka. Aktuálně jsou dostupné na webu online prodejce Pilulka.cz a Pilulka.sk

Vizí společnosti Pilulka je vytvořit komplexní ekosystém, kde klíčovou roli hraje prevence a dlouhodobá péče o zdraví. Online expert na zdraví do budoucna plánuje uvádět další novinky a nástroje, které zákazníkům nabídnou například přesnější doporučení nebo větší přehlednost a transparentnost v hodnocení kvality doplňků stravy. Cílem je propojit e-commerce, data a vědecké poznatky a získat vedoucí pozici mezi českými firmami, které dokáží nabídnout smysluplná řešení pro každodenní život.