Sedmička, která potěší! BILLA v nové kampani nabízí členům BILLA klubu slevu 7 % na další nákup
Praha 21. srpna 2025
BILLA spustila novou zákaznickou kampaň, ve které naděluje „šťastnou sedmičku“. Všichni členové BILLA klubu, kteří od 20. srpna do 9. září nakoupí v prodejnách BILLA, mohou získat slevu 7 % na další nákup.
Věrnostní program BILLA klub nabízí svým členům široké spektrum slev a stále přichází s novinkami, které zákazníkům zpříjemňují nakupování. V nové zákaznické kampani mohou členové BILLA klubu jednoduše získat slevu na další nákup. Stačí pouze nakoupit nad 700 Kč a načíst svou BILLA klub kartu. Tuto slevu mají možnost získat opakovaně a uplatnit ji mohou až do 16. září 2025.

Sedmička – číslo, které je často spojováno se štěstím – se tak stává symbolem této nové kampaně. Sleva 7 % platí na jakoukoliv hodnotu dalšího nákupu, stačí pouze znovu načíst klubovou kartu a slevový kupon.
Slevu nelze kombinovat s jinými slevami BILLA klubu, jako je sleva narozeninová nebo 5% za 150 bodů, a nevztahuje se na tabákové výrobky, tiskoviny, dárkové karty, kupóny a zálohované obaly.
Akce je platná výhradně v kamenných prodejnách BILLA. Sleva je automaticky vytištěna na účtence, pokud daný nákup splní podmínky kampaně. Uplatnit ji je možné jak na pokladnách s obsluhou, tak na samoobslužných pokladnách. Více informací a kompletní pravidla kampaně naleznete na www.billa.cz.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 mld. Kč a s 283 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustřeďuje na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí v 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.