Pořízení oblečení nebo školních pomůcek bude díky BILLE letos výrazně levnější
Praha 6. srpna 2025
Ve své aplikaci nabízí 30% slevu na značku Salomon, 20 % na školní aktovky a potřeby BAAGL, 100Kč voucher do Decathlonu nebo Knih Dobrovský a řadu dalších slev
Školáci a studenti mají za sebou polovinu prázdnin a mnozí rodiče již postupně začínají pořizovat vybavení do škol. BILLA proto rozšířila možnosti uplatnění nasbíraných bodů svých věrných členů a v aplikaci BILLA klubu umožní zákazníkům, aby proměnili své body za výrazné slevy, například 30% slevu na sportovní oblečení do přírody i na tělocvik, boty na halové sporty a také do proměnlivého podzimního počasí od značky Salomon, slevu 20 % na školní aktovky a potřeby BAAGL, voucher v hodnotě 100 Kč do Decathlonu nebo Knih Dobrovský. Rodiče tak mohou díky BILLE výrazně ušetřit.

Nabídka nákupu nepotravinového zboží za výhodnou cenu od partnerů zvučných značek je doménou členství v BILLA klubu. BILLA tím reaguje nejen na potřeby a přání svých zákazníků, ale prostřednictvím své aplikace jim umožňuje, aby odčerpali ze svých kont body za zboží, které je pro ně atraktivní nebo které v daném období potřebují nakoupit. A protože se začátek školního roku přibližuje mílovými kroky, BILLA zatraktivňuje nabídku slev u svých partnerů již nyní.
Mezi žhavými nabídkami se objevuje například 30% sleva na sportovní oblečení do přírody i na tělocvik, boty na halové sporty a také do proměnlivého podzimního počasí od značky Salomon, 25% kupón na funkční a volnočasové oblečení Under Armour, sleva 20 % na školní aktovky a potřeby BAAGL nebo voucher do Decathlonu nebo Knih Dobrovský v hodnotě 100 Kč.
Program partnerských slev ale zahrnuje i 15% slevu do e-shopu lékárny BENU, slevu 300 Kč na produkty Astratex, 25% zvýhodnění u značky Ovečkárna, kde mohou rodiče zakoupit třeba pohodlné tenisky, barefoot obuv, ale i anatomické školní přezůvky. Aktuální klubové slevy BILLA myslí také na zdravý zrak: v rámci nabídky kupónů jsou k mání vouchery na slevu 100 Kč a 300 Kč v optice Alensa.
„BILLA klub přišel s novým konceptem slev u partnerů přesně před rokem. Díky jednorázovým kupónům je možné se spolupracujícími značkami pro zákazníky dohodnout výjimečnou výši slev. Ta je za naspořené body dostupná výhradně klubovým členům – uživatelům aplikace BILLA klubu,“ říká vedoucí týmu CRM & Digital v BILLE Lucia Popíková.
V aktuální letní nabídce partnerských slev čeká na stávající i nově registrované členy BILLA klubu celkem 21 výhodných kupónů. Jejich unikátní kód se v aplikaci BILLA klubu aktivuje po odečtení potřebného množství klubových bodů. Další nabídku slev zákazníci najdou také na webu BILLA i ve speciálních letácích. Od dnešního dne začínají například platit slevy na školní potřeby v katalogu Hurá do školy.
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 mld. Kč a s 283 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorfu provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.