Santorini jako módní scéna. Michaela Badinková a Jiří Böhm v kampani českých značek
Praha, 22. července 2025
Na konci června se řecký ostrov Santorini stal kulisou pro stylové módní focení, které spojilo tři výrazné české značky – návrhářku Martinu Pipkovou Loudovou, rodinnou zlatnickou firmu JK šperky a Pánskou značku BANDI. Výsledné fotografie i video, ve kterých se objevují herci Michaela Badinková a Jiří Böhm, měly slavnostní premiéru 17. července v butiku Martiny Pipkové Loudové. Santorini se na chvíli přeneslo přímo do centra města. Vznikla tak série vizuálně působivých fotografií a video, které spojují atmosféru slunného ostorva, charizma obou herců a precizní práci českých tvůrců. Kampaň propojuje módu s příběhem, emocemi a osobitým stylem.

„Chtěla jsem vytvořit kampaň, která bude mít duši. Aby z ní bylo cítit léto, elegance, odvaha, ale i ženská a mužská síla. Santorini pro mě bylo jasnou volbou, a s Míšou a Jiřím jsme vytvořili krásný a autentický výsledek,“ říká návrhářka Martina Pipková Loudová.
Výrazným prvkem stylingu byly i šperky od značky JK, které do kampaně vnesly jemnost, noblesu a osobitý rukopis.
„V JK tvoříme šperky, které mají trvalou hodnotu – vznikají výhradně z vzácných přírodních materiálů, jsou převážně ručně zpracované a mají originální design. Každý kus v sobě nese příběh, cit pro detail a poctivou práci, díky které šperky přinášejí radost dlouhodobě. Focení na Santorini pro nás bylo krásnou příležitostí ukázat, jak vypadá opravdová nadčasová krása,“ uvádí Dušan Mlynarčík, spolumajitel společnosti JK šperky.
Styl pánských modelů podtrhla značka BANDI, která do kampaně přinesla eleganci a moderní mužský styl. „V BANDI věříme, že každý muž si zaslouží obléknout se s respektem ke své osobnosti i příležitosti. Naše obleky jsou navrhované tak, aby v nich muži cítili sebevědomí, pohodlí i styl. Focení na Santorini pro nás bylo skvělou příležitostí ukázat, jak může pánská elegance přirozeně splynout s krásou přírody a atmosférou okamžiku,“ říká Božena Hlaváčová, obchodní ředitelka BANDI.
Na slavnostní premiéře v butiku na Národní 38 si hosté z řad médií a partnerů mohli prohlédnout nejen fotografie a video z focení, ale také samotné modely – včetně šperků a pánských outfitů.