Supermarket Albert v Letňanech se po rekonstrukci otevírá v moderním kabátě
Praha 21. července 2025
Zákazníci oblíbeného supermarketu Albert ve Frýdecké ulici se mohou těšit na zcela nový nákupní zážitek. Po intenzivní osmnáctidenní rekonstrukci se prodejna znovu otevřela v moderním designu s novými technologiemi, přehlednějším uspořádáním a širší nabídkou služeb i sortimentu. V nabídce zákazníci najdou šťavnaté ovoce a zeleninu, čerstvé pečivo, zdravé alternativy, ale i širokou škálu trvanlivých potravin.
Letňanský Albert nyní nabízí pohodlnější a přívětivější prostředí pro každodenní nákupy. Hlavní proměny proběhly přímo na prodejní ploše – zákazníci ocení novou chladicí a mrazicí techniku, moderní kovové stojany v oddělení ovoce a zeleniny, ale také samoobslužné pokladny, které doplňují ty klasické.

Proměna se netýká jen designu, ale i nabídky produktů. Zákazníci v prodejně najdou více čerstvého a bezlepkového pečiva, rozšířený sortiment bio produktů a zdravé výživy včetně značky Nature’s Promise. „Nabídku jsme přizpůsobili potřebám místních zákazníků, kteří hledají kvalitu, čerstvost i zdravé alternativy,“ říká manažerka prodejny Jana Šimonová.
Rekonstrukce přinesla také zásadní zlepšení zázemí pro zaměstnance – přibyly šatní skříňky, samostatné kanceláře a modernější zázemí, které přispívá k většímu komfortu i efektivitě práce.
Letňanská prodejna slouží především obyvatelům sídliště, kteří zde často nakupují pravidelně už mnoho let. Tím nejdůležitějším tak zůstává osobní přístup zaměstnanců. Mnozí z nich znají zákazníky jménem, často se potkávají i mimo prodejnu. „Máme v okolí velmi silnou konkurenci, naše převaha ale spočívá v přátelském personálu. Zákazníci se k nám vracejí kvůli své prodavačce, kterou znají deset let a je to třeba jejich sousedka. Tak se vždy hezky pozdraví a prohodí pár slov,“ dodává Šimonová. Díky tomu zůstává supermarket Albert nejen místem pro nákup, ale i centrem sousedských setkávání.
O Albertu
- Obchody Albert působí na českém trhu více než 33 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana, byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.
- Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.
- Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
- Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
- Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
- Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
- V roce 2022 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating. Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma.
- Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
- V roce 2024 Albert získal ocenění TOP Employer. Nezávislý mezinárodní Institut ocenil Albert za moderní pracovní prostředí, kvalitní péči o zaměstnance a atraktivní zaměstnanecké benefity
- Mottem společnosti Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodník má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit.
- Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2023, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta.