Zdraví

Růžový slon přichází s novou letní kampaní: Na vrchol se dá dostat různými způsoby, zní hlavní motto

Havířov, 17. července 2025

Začátkem července odstartovala nová letní kampaň Růžového slona. Na vrchol se dá dostat různými způsoby, zní motto nové kampaně. Tu mohou lidé zhlédnout online, v televizi i slyšet v rádiích. Součástí kampaně je kromě slevových akcí a dárků i tzv. vrcholový průvodce s různými sex tipy a výzvami. Kampaň vytvořil in-house tým Růžového slona s agenturami BRAND FAMILY a Motionhouse.

Tuzemský lídr v prodeji erotického zboží spustil další ročník kampaně Růžové léto s hlavním mottem „Na vrchol se dá dostat různými způsoby“. Kampaň běží v televizi od 1. července do 31. srpna na kanálech NOVA, a Markíza. Lidé si ji také mohou poslechnout v několika rádiích – Evropa 2, Hit rádio Total, Fajn rádio Total, FRESH Rádio Ostrava a Expres FM. Na Slovensku pak ve Fun Rádio a Rádio Vlna.

Ústřední postavou v novém spotu je opět maskot společnosti Růžový slon, kterému propůjčil hlas herec Martin Stránský (ve slovenské verzi Michal Hudák). Slon se v roli stevarda ocitá na palubě letadla a podává cestujícím hlášení – aby věnovali pozornost bezpečnostním pokynům.

„Léto představuje období zvýšené sexuální touhy. A v souvislosti s tím chceme lidem připomenout, že potěšení má tisíce podob – a žádná není špatná. Proto vzniklo motto Na vrchol se dá dostat různými způsoby“, komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák. Během léta si lidé mohou navíc stáhnout i tzv. vrcholového průvodce, ve kterém lze najít spoustu sexuálních tipů a výzev do letních slunečních dní.

Součástí nové letní kampaně je každoroční slevová akce. „Zákazníci mohou využít 20% slevu na kategorii Letních bestsellerů. Stačí jen do konce srpna zadat kód LETO20,“ popisuje Durčák s tím, že během celého léta Růžový slon rozdává také dárky v hodnotě 443 korun při ‎nákupu nad tisíc korun.

Aktuální letní kampaň připravil již tradičně in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami BRAND FAMILY a Motionhouse. Televizní spoty a sponzoring doplní rovněž online reklama a PR kampaň.

RuzovySlon.cz již 23 let provází světem sexu a mění pohled české populace na něj. V prodejnách i e-shopu odborníci vybírají nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa, které jsou ideálním prostředkem k experimentům s vlastní sexualitou, posouvání hranic a oživení stereotypního sexu. Součástí odborného poradenství je také tvorba instruktážních videí a testování erotických hraček. Růžový slon se také zaměřuje na vzdělávání populace v oblasti sexu, pravidelně se účastní edukačních akcí pro veřejnost a pořádá tematické workshopy a přednášky ve svých prodejnách.

Získaná ocenění

  • vítěz 2024 a 2023 v soutěži Nejdůvěryhodnější značka v kategorii Prodejci erotického zboží
  • čtyřnásobný vítěz ankety Shop roku 2021 v kategorii Cena popularity: Erotické zboží
  • vítěz v soutěži Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii „Inovace roku – Lidskost v obchodě
  • druhé místo ve 21. ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Ecommerce – velký B2C projekt
  • trojnásobné umístění v prestižním žebříčku v TOP50 soutěže Deloitte Technology Fast 50 CE mezi nejrychleji rostoucími tech firmami.
  • umístění v prestižním žebříčku Financial Times 1000, který vyhlašuje tisíc nejrychleji rostoucích společností v Evropě
  • umístění v unikátním žebříčku TOP 100 e-shopů v Česku, který zpracoval CzechCrunch ve spolupráci s BizMachine
  • finálové umístění v soutěži Ocenění Českých Lídrů – OCL
Sdílejte ...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *