Gastronomie+++

Češi milují zmrzlinu. Tesco rozšiřuje nabídku, láká na luxusní Tesco Finest i bio a veganské novinky

Praha 2. července 2025

S příchodem léta roste chuť na zmrzlinu. Právě ta patří mezi nejoblíbenější letní pochoutky Čechů. Potvrzují to i prodejní trendy společnosti Tesco, kde každoročně v tomto období zaznamenávají výrazný nárůst zájmu o mražené dezerty. Zákazníci nejčastěji volí klasické příchutě, jako jsou vanilka, čokoláda a jahoda, ale stále větší popularitu získávají i méně tradiční varianty, například slaný karamel, mango nebo maracuja.

Zmrzlina k létu neodmyslitelně patří a naši zákazníci ji vybírají nejen podle příchutě, ale i podle svého životního stylu. Proto naši nabídku každý rok obohacujeme tak, aby si u nás vybral opravdu každý, od milovníků osvědčené klasiky přes objevitele novinek až po vegany. Letos jsme s velkým úspěchem představili čtyři nové příchutě smetanových nanuků v belgické čokoládě z prémiové řady Tesco Finest,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco ČR.

Prémiová řada Tesco Finest

Prémiová řada zmrzlin Tesco Finest zaujme svou chutí a poctivým složením. Nanuky ve čtyřech variantách příchutí potěší všechny smysly, od intenzivně smetanové textury až po křupavý obal z belgické čokolády certifikované Rainforest Alliance. Zákazníci mohou vybírat mezi krémovou zmrzlinou s Bourbon vanilkou v belgické mléčné čokoládě, intenzivně smetanovou zmrzlinou se slaným karamelem v belgické mléčné čokoládě, luxusní krémovou smetanovou zmrzlinou se sicilskými pistáciemi v belgické bílé čokoládě nebo voňavým lesním ovocem v krémově smetanové zmrzlině obalené v belgické bílé čokoládě. Nejoblíbenější příchutí se stala pistáciová, která si získala zákazníky svou jemnou chutí a krémovou texturou. Její popularita odráží celosvětový trend inspirovaný Dubajskou čokoládou. Kromě nanuků zákazníci najdou v mrazácích i oblíbené kelímky Tesco Finest, slaný karamel nebo čokoládový krém s brownies a mléčnou čokoládou. Tyto stálice letní sezóny se pravidelně řadí mezi bestsellery.

Tradiční i netradiční chutě, veganské i BIO

Tesco myslí i na zákazníky s různými výživovými preferencemi. Letos proto rozšířilo nabídku veganských i BIO zmrzlin. Mezi novinky patří italská značka Valsoia, která nabízí chutné veganské zmrzliny na bázi sóji a kešu oříšků. Novinkou z české produkce jsou ovocné sorbety Nanooky, největší hvězdou se stal jahodový nanuk. Do nabídky letos nově přibyly i BIO jogurtové nanuky Hollandia ve třech svěžích příchutích: jahoda, meruňka a citron. Sortiment obohatily i české zmrzliny z Opočna, které jsou k dostání v kelímcích v oblíbených příchutích vanilka, čokoláda nebo ovocné sorbety. A novým přírůstkem je spolupráce s italskou značkou Fruitisimo, která přináší do obchodů Tesco smetanové zmrzliny i ovocné sorbety.

Tesco Stores ČR, a.s.  – Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile a 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco letos představil grantový program Správný start, jehož cílem je podpora charitativních projektů zaměřených na děti a mladé lidi. Tento program navazuje na úspěšnou iniciativu „Vy rozhodujete, my pomáháme“, která během 15 kol pomohla tisícům lokálních projektů.  V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100 % obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz

Sdílejte ...