Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“ – spojuje turistiku s osvěžením v srdci Krkonoš
Praha, 20. června 2025
Oblíbená značka paštik Májka míří na hory s novou letní kampaní „Jdi po žluté“, která propojuje lásku k horám s lahodnou svačinou. Cílem je inspirovat turisty k objevování krás české přírody a zároveň jim nabídnout ideálního parťáka na každou túru.
Zasloužená odměna na konci výletu

Po celé léto najdou turisté v okolí oblíbených horských boud v Krkonoších – Portášovy boudy, Lesní boudy a Kolínské boudy – samoobslužné stojany s paštikou Májka a čerstvým pečivem. Tyto strategicky umístěné odpočinkové zóny přímo na žluté turistické trase se stanou ideálním místem pro relax s výhledem na krkonošskou přírodu. Speciálně upravené foto zóny pak návštěvníkům umožní sdílet své horské zážitky na sociálních sítích.
Na své si přijdou děti i horští nadšenci
Vrcholem kampaně bude Májka Rodinný Den v sobotu 26. července na „Portáškách“, kde si celá rodina užije den plný zábavy. Děti si užijí výletní hru, zvířecí tunel nebo záhadné stanoviště „Májka naslepo“. Chybět nebude ani pikniková zóna s ochutnávkami, kreativní koutek a soutěže o atraktivní ceny. Kampaň je doplněna i limitovanou kolekcí merche, která Májku představuje jako ideálního parťáka na túry. Pro fanoušky jsou připravena trička s horským motivem, sběratelské odznáčky, pikniková deka nebo stylový klobouček. Kdo se zapojí do letních soutěží na sociálních sítích a v médiích, může si odnést některý z těchto stylových kousků.
Společně pro hezčí hory

Nová kampaň Májka jde daleko za rámec komerčních aktivit. Značka se aktivně zapojuje do péče o české hory a stává se tak partnerem Krkonoš. Dne 25. července se Májka připojí k tradičnímu nočnímu výstupu na Sněžku v partnerství s Klubem českých turistů. Její podpora se však neomezuje jen na tuto akci; Májka finančně přispívá na značení turistických tras a údržbu horské infrastruktury. Navíc v rámci iniciativy „Čisté hory“ instaluje dodatečné odpadkové koše na vybraných trasách, čímž aktivně přispívá k udržení čistoty a krásy našich hor. Májka tak dokazuje, že ji zajímá nejen to, co máte na talíři, ale i to, v jakém prostředí si to užíváte.
V rámci kampaně přichází Hamé s novinkou. Oblíbená Májka bude nově v praktické kapsičce (doypacku). Stačí otevřít, zmáčknout a přímo nanést na pečivo – žádné nabírání, žádný nepořádek. Díky speciálnímu uzávěru navíc nemusí být paštika v chladu.
Orkla Foods Česko a Slovensko a.s.
Společnost Orkla Foods Česko a Slovensko zaměstnává více než 2000 pracovníků a zaujímá pozici druhého největšího výrobce balených potravin v Česku. Mezi její nejznámější značky patří Vitana, Májka, Hamé, Znojmia, Otma nebo Masox. Své produkty – koření, polévky, pomazánky, bujóny, hotová jídla, džemy, kečupy, sterilovaná a mražená jídla atd. – v česku vyrábí v deseti závodech a vyváží do zhruba čtyř desítek zemí celého světa.