Show Jana Krause osvěží talentované barmanky s ikonickými nealko koktejly od Mattoni
Praha, 13. června 2025
Oblíbená Show Jana Krause přináší divákům i hostům nové osvěžení. Přímo na pódiu, vedle ikonického stolu a pohovky, vyrostl nový bar, kde budou vybrané talentované barmanky připravovat originální nealkoholické koktejly od Mattoni. Tento nový prvek obohatí atmosféru pořadu a představí moderní trendy v oblasti míchaných nealkoholických drinků. Trojici profi barmanek si v castingu, kterého se zúčastnily desítky zájemců, vybral sám Jan Kraus.
“Jsem rád, že můžeme představit tři nové barmanky, které budou konečně místo mě obsluhovat hosty v Show Jana Krause. To bude jiné kafe,” uvádí k novince s úsměvem Jan Kraus, moderátor a tvář pořadu.

Za novým barovým pultem, jehož design doplňují elegantní zelené lahve Mattoni navržené studiem Pininfarina, se budou střídat tři zkušené barmanky. Jan Kraus si do svého pořadu osobně vybral Elišku Švehlákovou z brněnského Baru, který neexistuje, která se rovněž účastnila letošního ročníku prestižní barmanské soutěže Mattoni Grand Drink. Doplní ji Alice Thieriekhová z podniku Back Doors a Anna Nováková, působící jako šéfbarmanka v Paláci Akropolis. Hosté se tak mohou těšit na inovativní pojetí občerstvení přímo během natáčení. Základem nabídky budou kromě perlivé a neperlivé “Mattonky” i oblíbené nealkoholické koktejly, připravované z minerální vody Mattoni, které nabídnou pestrou paletu chutí a osvěžení.
Podávání nealkoholických koktejlů v pořadu má za cíl inspirovat hosty i diváky k poznávání nových chuťových zážitků a ukázat, že i bez alkoholu si lze vychutnat skvělý a osvěžující drink. Tato iniciativa je v souladu s rostoucím zájmem o zdravější životní styl a představuje nealkoholické nápoje jako zábavnou a moderní alternativu.
Značka Mattoni se dlouhodobě věnuje propagaci zdravého životního stylu a správného pitného režimu. Nealkoholické koktejly představuje jako zábavnou a chuťově skvělou alternativu k alkoholickým nápojům, což dokládá i pořádáním Mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů Mattoni Grand Drink nebo podporou těchto osvěžujících nealko drinků v rámci kampaně Suchej únor.
Mattoni, ikonická značka neodmyslitelně spojená s motivem orla již od roku 1873, se za dobu své existence stala synonymem pro minerálku. Unikátní minerální voda s nezaměnitelnou chutí se rodí v hloubce 125 až 230 metrů v panenské přírodě u Karlových Varů. Jedinečná poloha na rozhraní Krušných a Doupovských hor jí dává střední mineralizaci s vyváženým poměrem vápníku, hořčíku a draslíku pro každý den. Mattoni přináší tu nejkvalitnější vodu pro zdraví, jež je dostupná v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě a v široké škále příchutí.
Před více než 150 lety se na Karlovarsku zrodila nápojová firma úspěšného podnikatele a vizionáře Heinricha Mattoniho, který svou neutuchající pílí brzy dosáhl mezinárodního úspěchu. Na tradici rodinné firmy H. Mattoniho navazuje dnešní společnost Mattoni 1873. Z jedné stáčírny minerální vody se postupně rozrostla na lídra středoevropského trhu nealkoholických nápojů s 11 závody v 8 zemích. Přitom si stále zakládá na rodinných hodnotách a chová úctu jak k zakladateli své historie, tak ke karlovarskému regionu. Současnou podobu získala v 90. letech díky výrazným investicím italské rodiny Pasquale. Produkty vyváží do 19 zemí světa a vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku, Maďarsku a Srbsku. V ČR, Maďarsku, Srbsku, Černé hoře, Bulharsku a na Slovensku je výhradním výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů a pochutin značek firmy PepsiCo.
Motto značky „Mattoni je život“ rezonuje v dlouhodobé podpoře kulturního a společenského života v České republice. Mattoni 1873 se zaměřuje i na aktivity spojené s ochranou přírody a otázkou ekologie.