Ekonomika

BILLA přináší nový rozměr a radost z vaření s nádobím KitchenAid

Modletice, 13. června 2025

Léto to je čas setkávání a dobrého jídla. BILLA proto na blížící se letní měsíce připravila pro věrné zákazníky nabídku sady nádobí a pomůcek do kuchyně KitchenAid, s nimiž je vaření nejen snadné, ale přináší i radost. Při nákupu všech dvanácti nabízených produktů ušetří zákazníci ve srovnání s jejich plnou cenou díky slevám takřka pět tisíc korun.

Historie značky KitchenAid sahá až na samotný počátek 20. století, kdy Herbert Johnson z Hobartovy továrny navrhl první ikonu kuchyňských spotřebičů 80 litrový mixér model H pro profesionální pekaře. Následovník tohoto modelu se pak stal standardním vybavením lodí amerického námořnictva a odtud už byl jen krok k výrobě domácích spotřebičů do domácností. Málokdo ví, že kuchyňský robot KitchenAid se stal nejprodávanějším robotem do kuchyně v historii. I v roce 2018 byla tato značka jedničkou mezi značkami mixérů na světě a o rok později oslavila 100 let svého existence. V současnosti KitchenAid není jen značkou domácích spotřebičů, ale nabízí také kuchyňské nádobí a pomůcky pro vaření. „Našim zákazníkům nabízíme vždy něco navíc. Snažíme se jim přinést nejen kvalitu, ale i tradici a věcí, které jejich život dělají příjemnější, radostnější a snazší. Volba nabídky nádobí a pomůcek do kuchyně před letní sezónou, kdy se setkáváme na dovolených nebo ve svém volnu u dobrého jídla s našimi nejbližšími a přáteli častěji než po zbytek roku, proto byla ve spojení s tradiční značkou KitchenAid jednoznačná. Věříme, že si toto nádobí oblíbí i naši zákazníci a budou díky nim připravovat nejen dobrá jídla z našich produktů, ale i samotné vaření pro ně bude potěšením,“ říká k začínající věrnostní kampani Dana Bratánková, vedoucí komunikace a Public Affairs BILLA Česká republika.

V BILLE nabízená kolekce KitchenAid je tvořena mimo jiné prvotřídní matnou černou kameninou a kvalitní litinu. Všestranná venkovní kolekce se skládá z grilovací pánve, kamenu na pizzu, pekáčů dvou velikostí, klasického hrnce, misky s víkem, odolného grilovacího náčiní a dalších pomůcky, jako grilovací štětec, steakové nože nebo sadu utěrek.

Kameninové pekáče jsou určeny nejen k vaření, ale také k servírování, aby pokrmy vypadaly na jídelním stole chutně. Matně černé provedení s bambusovými víčky vytváří nejen zajímavý atraktivní kontrastní vzhled, ale díky nim tomu je možné jídlo snadno uložit do lednice nebo do spíže. Litinový kastrol je opravdovou klasikou, která byla cíleně navržena tak, aby při vaření pomohla dosáhnout neuvěřitelných výsledků, ať už v něm lidé vaří nebo pečou.

Od středy 11. června tak zákazníci BILLA mohou od získat vybraný výrobek KitchenAid se slevou. Za každých 200 korun nákupu dostane každý zákazník jednu nálepku. Po získání a nalepení 10 samolepek do sběratelské karty, které najdou ve speciálních stojanech nebo na pokladnách, budou moci zakoupit jeden z výrobků podle vlastního výběru za zvýhodněnou cenu. S BILLA aplikací a kupónem v ní pak získají další slevu. Například litinový hrnec s poklicí by běžně zakoupili za plnou cenu 2 399,- CZK, s 10 sběratelskými nálepkami jej mohou získat za 999,90 CZK a s kupónem v aplikaci dokonce za 849,90 CZK!

Na všech prodejnách BILLA i na jejím e-shopu potrvá tato věrnostní akce až do 26. srpna. Samolepky pak mohou zákazníci za své nákupy sbírat do středy 19. srpna. Další informace včetně přesných pravidel akce můžete získat na prodejnách BILLA nebo na internetových stránkách společnosti www.billa.cz .

   

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 milionů Kč a s 282 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.

Sdílejte ...