BILLA sází na partnerství. Nově se Samsungem, Philipsem nebo Under Armour
Modletice, 14. května 2025
BILLA v rámci svého partnerského programu posiluje i v roce 2025 a věrným zákazníkům otevírá nové možnosti, jak ušetřit při nákupu nejen v jejích obchodech, ale i u jejích partnerů. Nabídku slev nyní rozšířila o výhodnější nákupy u Samsungu, Philipsu, Baaglu, Under Armour, Alensa optik a RF hobby.
Zákazníkům BILLA klubu nabízí BILLA neustále slevy na stovky produktů a současně nabízí atraktivní slevy u svých partnerů. Pro letošní rok rozšířila svoji nabídku v rámci partnerského programu mimo jiné o prodejce elektroniky a domácích spotřebičů nebo oblíbeného sportovního oblečení. „Zákazníci mohou za nasbírané body uplatnit slevy nejen na naše produkty, ale snažíme se jim přinést i něco navíc. Naši nabídku partnerů neustále rozšiřujeme. Cílem je nabízet lidem výhodně to, co chtějí, co mají rádi a co v našich obchodech nenabízíme, a to za naše slevy. Lidé tak díky nám mohu výhodně pořídit třeba knihy, elektroniku, nádobí, potřeby pro domácnost, hračky nebo i klenoty či spodní prádlo,“ popisuje Pavel Hosnedl, manažer partnerského programu společnosti BILLA ČR a pokračuje: „Nově jsme uzavřeli partnerství s výrobci elektroniky Samsung a Philips nebo s optikou Alensa. Pro mladší zákazníky jsme pak připravili výhodné slevy u výrobce oblečení Under Armour nebo stylových batohů Baagl. Naopak pro ty, co i v dnešní době dávají přednost tištěným médiím, nabízíme výhodná předplatná časopisů vydavatelství RF Hobby.“
Celkově zákazníci BILLA klubu nejčastěji čerpají výhodné slevy na Knihy Dobrovský, hračky Bambule, deskové hry a hračky Albi, bytový textil Scan Quilt, nádobí Tescoma nebo spodní prádlo Astratex. V současné době s ohledem na období dovolených pak jednoznačně volí slevy na zájezdy s cestovní kanceláří Exim Tours a Fischer. Slevy samotné pak mohou čerpat zákazníci registrovaní v BILLA klubu prostřednictvím aplikace BILLA. „Princip je jednoduchý. Naši zákazníci za každý nákup u nás, ať už v kamenném obchodě nebo na našem e-shopu, sbírají věrnostní body do své aplikace. Za každých utracených 50 korun získají 1 bod, po jejichž nasbírání je mohou následně přeměnit za slevu u našich partnerů,“ popisuje Pavel Hosnedl, manažer věrnostních kampaní společnosti BILLA Česká republika.
ALBI deskové hry, hračky
ALENSA OPTIK optika
ASTRATEX spodní prádlo
BAAGL batohy, tašky
BAMBULE hračky
EXIM TOURS a FISCHER zájezdy
KÄRCHER domácí spotřebiče
KLENOTY klenoty a šperky
KNIHY DOBROVSKÝ knihy
OVEČKÁRNA výrobky z ovčí vlny
PHILIPS elektronika, domácí spotřebiče
RF HOBBY časopisy
SAMSUNG elektronika, domácí spotřebiče
SCAN QUILT bytový textil
TESCOMA nádobí
UNDER ARMOUR oblečení
Dana Bratánková
BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. Společnost BILLA v roce 2023 vygenerovala obrat ve výši přes 35 mld. Kč a s 279 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.
REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací na http://www.billa.cz.