Ekonomika

Ve vánoční kampani BILLA je už advent časem radosti z ochutnávání dobrého jídla

Modletice, 22. listopadu 2024

Ve své letošní vánoční kampani BILLA říká, že za ochutnávání všeho, co chystáme na blížící se sváteční dny, se nemusíme stydět, natož to dělat potají. Naopak vybízí k tomu, abychom i v předvánočním shonu dělali především to, co je nám příjemné.

Jídlo a příprava pokrmů je jedna z věcí, které dělají Vánoce výjimečnými. Odolat pokušení potají ochutnávat je mnohdy složité a ruku na srdce, kdo z nás to s malými výčitkami svědomí v předvánočním období nedělá. Poselstvím letošní vánoční kampaně BILLA je lidem říci, že si to naopak mohou užívat a ochutnávat bez obavy a s radostí. A v tomto duchu se nese i celá vánoční kampaň napříč všemi komunikačními kanály od printu, rádia, out of home až po nový televizní spot, kde si celá rodina potají užívá dobrot už v době adventu, protože ví, že díky bezmála třem stům prodejen i e-shopu BILLA bude mít i na Štědrý den na slavnostní tabuli to nejlepší, co si chce dopřát.

„Naším cílem je dát lidem možnost nejen prožít klidné a pohodové Vánoce, ale užít si i jejich přípravu a pomoci jim od stresu z jejich příprav. Rozšířili jsme nabídku našeho e-shopu, který nákup doručí za 180 minut. Jako po celý rok, i v předvánočním čase nabízíme lidem ty nejlepší ceny, a to nejen u vybraných vánočních produktů. Zařadili jsme do sortimentu desítky nových produktů v rámci našich privátních značek, především BILLA Premium, Nice Bites a nový sortiment čokoládových cukrovinek Douceur,“ říká Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA Česká republika.

Vždy se snažíme přinášet našim zákazníkům širokou nabídku výrobků, dbáme na vysokou úroveň kvality v kombinaci s výhodnou cenou, a o Vánocích o to více. Rozšiřujeme naše služby a nabízíme dárková balení, exkluzivní balíčky lahůdek připravených pro návštěvy přímo na stůl, vybrané prémiové lahůdky na pultě a mnohé další.

ODKAZY NA VIDEOSPOTY:
https://youtu.be/5j-J4yta2Lg
https://youtu.be/Bw4OC9MfcBo


WEB BILLA VÁNOCE 
www.billa.cz/vanoce

VÁNOČNÍ KAMPAŇ BILLA – UJÍDEJTE BEZ OBAV


Ve spolupráci s kreativní agenturou: McCann
Produkce: Stink
Režie: Veronika Jelšíková
Mediální kanály: TV, rádio, online, printová reklama, OOH, letáky, katalogy, in-store

Dana Bratánková  

   

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 33,7 mld. Kč (2022), s 267 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. Více informací

Sdílejte ...