Ekonomika

Miele spouští „jubilejní“ kampaň s názvem Láska na celý život aneb “Once a Miele, Always a Miele”

Praha/Brno, 29. září 2024

Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost, představuje svou nejnovější kampaň s podtitulem „Láska na celý život“. Kampaň přichází v roce, kdy společnost slaví úctyhodných 125 let od svého založení. Kreativní tým v ní vzdává hold kuchyňským pomocníkům, kteří se stávají součástí domácností na dlouhá léta a po generace. Jakmile jednou vyzkoušíte Miele, už nebudete chtít nic jiného.

„V roce 125. výročí od založení značky Miele ztělesňuje kampaň „Láska na celý život“ vše, co firma představuje,“ říká Josef Jelínek, generální ředitel Miele ČR a SR.

Přístroje Miele jsou výsledkem dlouholetých zkušeností a neúnavného zdokonalování. Jsou navrhovány tak, aby se staly nepostradatelnými společníky, spojujícími nejmodernější technologie s nadčasovým designem.

V centru pozornosti kampaně stojí špičková řada kuchyňských přístrojů Miele, zahrnující indukční varné desky s integrovaným odsavačem par (KMDA), kombinované parní trouby – konvektomaty (DGC) – a nejnovější myčky nádobí. Název kampaně „Láska na celý život“ odráží filozofii Miele vyvíjet a vyrábět přístroje, které si svou kvalitou a dlouhou životností získávají majitele na dlouhá léta. Tento přístup ostatně značku provází od jejího zrodu v roce 1899.

Miele také poodhaluje plány na uvedení softwarových vylepšení, která přinesou v následujících měsících pokročilé funkce pro ještě intuitivnější ovládání kuchyňských přístrojů. Jde především o MealSync, tedy synchronizaci dvou a více vestavných trub tak, aby dokončily různé pokrmy ve stejný okamžik, a Smart Food ID, inteligentní kameru, která díky umělé inteligenci rozpozná vložené potraviny a automaticky nastaví optimální způsob jejich přípravy na základě uloženého automatického programu. Obě tyto novinky si budou moci zákazníci stáhnout díky softwarové aktualizaci v aplikaci Miele@Mobile u všech spotřebičů generace 7000 podporující tyto funkce, tedy i u spotřebičů, které zákazníci mají již doma.

To vše jen podtrhuje odhodlání společnosti držet krok s rychle se měnícími potřebami moderních domácností, které Miele ctí již 125 let.

Souběžně s hlavní kampaní nabízí Miele zvýhodněné sestavy praček a sušiček, které mohou domácnostem ušetřit až 13 000 Kč. Tato akce rozšiřuje paletu možností pro zákazníky, kteří touží po kompletním řešení péče o prádlo za atraktivních podmínek.

Kampaň „Láska na celý život“ bude k vidění napříč různými mediálními kanály v on-line i off-line prostředí. Veřejnost tak bude mít četné příležitosti seznámit se nejen se s produkty Miele, ale i s bohatou historií značky.

Pro detailní informace o kampani, představovaných produktech a fascinujícím 125letém příběhu společnosti Miele navštivte prosím stránky http://www.miele.cz/laska-na-cely-zivot.

www.miele.cz

Mariana Pohlová

Miele ČR zahrnuje dvě společnosti – obchodní část a výrobní závod v Uničově. Firma Miele, spol. s r. o., byla založena v červenci 1991 v Brně. Začínala s pouhými pěti spolupracovníky, kteří se zabývali prodejem zemědělské techniky, spotřebičů pro domácnost i profesionálních přístrojů. Historie Miele v oblasti zemědělské techniky a profesionálních přístrojů (především laboratorní myčky) však sahá ještě před rok 1989. Centrála firmy sídlí od roku 1991 v Brně (od roku 2010 ve Spielberk Office Centre).

O zákaznický komfort se stará vlastní značkový servis firmy i rozsáhlá síť ověřených obchodních partnerů, jako jsou architektonické ateliéry, kuchyňská studia nebo sítě obchodů s elektronikou a bílou technikou.

V roce 2004 byl otevřen výrobní závod Miele v Uničově jako jediný závod koncernu Miele v České republice. Společnost se zde soustředí na výrobu a montáž přístrojů v oblasti péče o prádlo a nádobí, které se vyvážejí do celého světa.

Generálním ředitelem Miele ČR a SR je Josef Jelínek.

Miele je uznávaným světovým lídrem v dodávkách prémiových domácích spotřebičů s komplexním portfoliem pro kuchyň, péči o prádlo i podlahy. Společnost nabízí také přístroje, systémy a služby pro využití v hotelech, kancelářích, sociální péči a lékařské technice. Od svého založení v roce 1899 Miele naplňuje svůj slib značky „Immer Besser“ v oblasti kvality, inovací, výkonu a nadčasového designu.

Díky přístrojům s dlouhou životností a energetickou úsporností pomáhá Miele svým zákazníkům žít co nejvíce udržitelně.

Společnost je stále vlastněna dvěma zakládajícími rodinami Miele a Zinkann. Má 15 výrobních závodů, z nichž 8 se nachází v Německu. Po celém světě pracuje pro Miele cca 22 700 lidí a aktuální obrat společnosti činil 4,96 miliardy EUR. Sídlo společnosti se nachází v Gütersloh v Severním Porýní – Vestfálsku.

Sdílejte ...