Lidl zahajuje novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“
Praha 20. září 2024
Společnost Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“, která klade důraz na podporu českých zemědělců, propagaci čerstvých potravin a transparentnost jejich původu. Cílem je zákazníkům ukázat, že Lidl nabízí kvalitní produkty za dostupné ceny, přičemž se zaměřuje na místní zdroje. Kampaň představí například jahody z farmy Předměřická nebo česnek od společnosti Česnek GARLIC. Tváří kampaně se stal ambasador Kuchyně Lidlu Roman Paulus, který jednotlivé dodavatele osobně navštívil.

V rámci této kampaně mají zákazníci příležitost lépe poznat původ potravin, které nacházejí v prodejnách Lidl. Zároveň se mohou seznámit s jednotlivými dodavateli, tedy českými farmáři a pěstiteli. Tito dodavatelé úzce spolupracují s Lidlem, aby zajistili co nejrychlejší a nejkvalitnější dodávky čerstvých surovin přímo k zákazníkům. „Lidl dlouhodobě spolupracuje s českými dodavateli a bude v této podpoře pokračovat i nadále. Naším cílem je zajistit, aby zákazníci měli přístup k čerstvým a kvalitním produktům, které pocházejí od ověřených místních dodavatelů. Tímto způsobem nejenže podporujeme české zemědělce a výrobce, ale také zajišťujeme, že se k našim zákazníkům dostávají ty nejlepší suroviny,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Například jahody dodává společnost Blanická s.r.o. sídlící v Tuřicích. Po sklizni jsou plody ihned distribuovány do prodejen Lidl po celé České republice a k dostání jsou každý rok od dubna do října. Dalším klíčovým dodavatelem je společnost Česnek GARLIC ze Žatce, která dodává kvalitní český česnek. Mrkev pochází od společnosti Bramko z obce Semice, salát zajišťuje společnost GS z Ostré a rajčata pocházejí od firmy Čerstvě utrženo z Velkých Němčic.Kampaň bude viditelná nejen na televizních obrazovkách a billboardech po celé zemi, ale i na webových stránkách či sociálních sítích. Natáčení probíhalo přímo na farmách a polích jednotlivých dodavatelů, aby zákazníci viděli celý proces pěstování a dodávání produktů do prodejen Lidl.
Pro celou kampaň byl vybrán jako ambasador šéfkuchař Roman Paulus, kterého s Lidlem pojí dlouholetá spolupráce v rámci Kuchyně Lidlu. Roman Paulus se osobně setkal se všemi uvedenými farmáři, navštívil jejich hospodářství a sdílel s nimi jejich příběhy o tom, jak se rodí čerstvost, kterou zákazníci denně nacházejí v Lidl prodejnách.
O společnosti Lidl – Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
Eliška Froschová Stehlíková