Školy

Do školy s pejskem nebo kočičkou z BILLY

Praha 28. srpna 2024

Nejoblíbenějším domácím zvířetem je v České republice podle průzkumu společnosti BILLA jednoznačně pes. Jako nejoblíbenější domácí zvíře jej označily dvě třetiny respondentů, na druhém místě skončila kočka. Pro milovníky psů a koček i dětem pro zpříjemnění návratu do školních lavic proto nyní BILLA přichází s nabídkou sedmi plyšových pejsků a kočiček. Od 4. září nabídne ve věrnostní kampani čtyři plyšové psy a tři plyšové kočky za výhodnou cenu 79,90 Kč.

Se začátkem školního roku od středy 4. září nabídne BILLA sedm plyšových psů a koček. Na výběr bude celkem ze sedmi zvířátek. V nabídce budou francouzský buldoček Frantík, Jack Russell teriér Jacki, velšský Corgi Korgi, anglický kokršpaněl Džou Kokr, siamská kočka Sijamka, britská krátkosrstá Lady a americká krátkosrstá Amina.

Před začátkem školního roku provedla společnost BILLA průzkum oblíbenosti domácích mazlíčků. „Z našeho průzkumu jednoznačně vyplývá, že jsme národem pejskařů. V přímém porovnání pes nebo kočka tři ze čtyř lidí upřednostní psa. O tom, že jako Češi obecně máme rádi zvířata, svědčí to, že sedm lidí z deseti pak mají nebo někdy měli doma psa a 47 % má nebo mělo doma kočku. Zrovna tak 45 % lidí má nebo mělo doma morče nebo křečka a 42 % rybičky. Pro zajímavost, 3,57 % respondentů má ze své domácnosti zkušenosti s chovem hadů,“ popisuje výsledky průzkumu Ivana Stará, vedoucí strategického marketingu společnosti BILLA ČR a dodává: „Zajímalo nás také, co je důvodem k tomu, že lidé dětem domácí zvíře nepořídí. Nejčastěji, u třetiny hlasujících, to jsou časové důvody a potřebná péče, u čtvrtiny lidí jsou to zdravotní důvody, například alergie, čtvrtina lidí nechce obecně starosti navíc, 11 % brání pořízení domácího mazlíčka ekonomické důvody a pouze 6 % lidí uvedlo jako důvod to, že nemá požadované zvíře rádo.“ Třetina lidí podle průzkumu hledá v případě, že nechce pořídit dětem živé zvíře, alternativu, například v podobě plyšového zvířátka.

Získat jedno z plyšových zvířátek v rámci kampaně BILLA bude od září až do konce listopadu jednoduché. V tomto období získá zákazník za každých 200 korunu nákupu jednu nálepku. Tu si následně nalepí do sbírací karty, které budou k dispozici buď ve speciálních stojanech, nebo u pokladny. Po nasbírání 8 nebo 15 nálepek už bude stačit si vybrat plyšovou hračku podle vlastního výběru a u pokladny zaplatit. Na všechny postavičky se vztahuje sleva až 80 %. Zákazník tedy po nasbírání 8 nálepek uhradí doplatek ve výši pouhých 149,90 KčPři získání 15 nálepek pak doplatí jenom 79,90 Kč.

Akce potrvá na prodejnách BILLA až do 3. prosince. Nálepky pak mohou zákazníci za své nákupy sbírat až do 27. listopadu. Další informace včetně přesných pravidel akce můžete získat na prodejnách BILLA nebo na internetových stránkách společnosti.

Výsledky průzkumu společnosti BILLA ve dnech 19.–21. 8. 2024

Nejoblíbenější zvíře:

  1. Pes 65,95 %
  2. Kočka 16,90 %
  3. Rybičky 5,95 %
  4. Křeček nebo morče / had 2,98 %
  5. Papoušek 2,86 %
  6. Králík 2,38 %

Umístění zvířat na 1. místě v žebříčku dle průzkumu společnosti BILLA

Pes nebo kočka? Do jakého tábora se řadíte?

Co může být důvodem k tomu, že dětem domácího mazlíčka nepořídíte?

Pokud nejste ochotni svým dětem pořídit domácího mazlíčka, jak tuto situaci řešíte?

   

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 33,7 mld. Kč (2022), s 266 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí jejích vybraných privátních značek – především Vocílky a České farmy. Mezi další oblíbené privátní značky se řadí BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků. REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, BILLA PLUS, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

 Více informací na http://www.billa.cz.

Dana Bratánková  

Sdílejte ...