Marketing Mailkitu nově povede Zuzana Skácelová
Praha 31. července 2024
Na pozici šéfky marketingu společnosti Mailkit nastoupila Zuzana Skácelová. Dříve působila ve společnosti KOUKAAM Distribution, kde zastávala stejnou pozici. V roli marketingové manažerky nahradila Martinu Hubenou, která se rozhodla pokračovat v profesní kariéře mimo firmu.
Zuzana Skácelová se zaměří na posilování značky Mailkit na tuzemském i zahraničním trhu. „Mailkit je ryze česká firma s téměř 20letou historií. Její přidaná hodnota je ve vlastním vývoji, infrastruktuře a jedinečném expertním know-how. Je to špička v oboru a mezi její klienty patří řada velkých společností jako Škoda AUTO, Notino nebo Lekarna.cz. I tak si dokázala udržet minimalistickou organizační strukturu, a to mě na Mailkitu nejvíc baví,“ říká Zuzana Skácelová, nová marketingová manažerka a doplňuje: „Paradoxně je Mailkit známější v odborných kruzích v zahraničí než u nás a na Slovensku. To vnímám jako velký deficit, který chci změnit. Chtěla bych, aby když se řekne kvalitní a spolehlivý nástroj pro e-mailovou a SMS komunikaci, aby měl každý na mysli jako první společnost Mailkit.
Ve firmě, která je členem několika prestižních mezinárodních organizací, jako jsou Certified Senders Alliance, M3AAWG a Signal Spam, bude Zuzana Skácelová zodpovědná také za navazování spolupráce s dalšími institucemi a oborovými skupinami.
Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit, k příchodu nové marketingové manažerky dodává: „Jsme rádi, že Zuzana Skácelová přijala výzvu vést náš marketingový tým. Její zkušenosti a nadšení pro obor budou skvělým přínosem. Věříme, že pomůže posílit naši pozici na trhu a přiblíží značku širšímu publiku, jak v České republice, tak i v zahraničí.“
Malkit působí v oboru e-mail marketingu od roku 2006 a za tu dobu se stal respektovaným expertem na domácí i globální úrovni. Dlouhodobě se orientuje na dodržování zásad dobré praxe v e-mailingu. Je certifikován dle ISO 9001, ISO 22301, ISO 27001 i ISO 27701.