Letní jízda se slonem v plném proudu. V nové letní kampani Růžový slon ladí pozitivní vibrace
Havířov, 28. července 2024
Tuzemský lídr v prodeji erotického zboží spustil novou letní slevovou kampaň, kterou mohou lidé od začátku července zhlédnout online, v televizi a poslechnout v rádiích. V nové kampani, kterou vytvořil in-house tým Růžového slona s agenturami BRAND FAMILY a Motionhouse, sloní maskot odjíždí na dovolenou ladit pozitivní vibrace.
Růžový slon přichází s dalším ročníkem letní kampaně, tentokrát s názvem Letní jízda se slonem, která běží od 1. července na kanálech NOVA, a Markíza. Kromě TV ji lidé mohou slyšet v rádiích Evropa 2, Hitrádio, Fajn rádio a také v online vysílaní. Hlavní postavou kampaně zůstává maskot společnosti Růžový slon. Sloník, jemuž tradičně propůjčil hlas v české verzi herec Martin Stránský a na Slovensku Michal Hudák, se letos v létě rozhodl odjet na dovolenou, aby si odpočinul a přepnul na pozitivní vibrace.
Součástí letní kampaně je každoroční slevová akce. „Zákazníci mohou využít 20% slevu na TOP 100 BESTSELLERŮ. Stačí do konce srpna využít kód LETO20. V rámci našich TOP 100 bestsellerů lidé najdou různé druhy pomůcek včetně hraček v cestovních verzích, které lze jednoduše schovat do kapsy nebo kabelky,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák.
Aktuální letní kampaň připravil již tradičně in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami BRAND FAMILY a Motionhouse. Televizní spoty a sponzoring, který poběží od 1. července do 31. srpna, doplní rovněž online reklama a PR kampaň.
O Ruzovyslon.cz
RuzovySlon.cz již 21 let provází světem sexu a mění pohled české populace na něj. V prodejně i e-shopu odborníci vybírají nejzajímavější erotické pomůcky z celého světa, které jsou ideálním prostředkem k experimentům s vlastní sexualitou, posouvání hranic a oživení stereotypního sexu. Součástí odborného poradenství je také tvorba instruktážních videí a testování erotických hraček.
Získaná ocenění
- vítěz v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Prodejci erotického zboží
- umístění v mezinárodním žebříčku nejrychleji rostoucích technologických firem Deloitte Technology Fast 500 EMEA
- vítěz v soutěži Czech Erotic Awards v kategorii Best Czech Erotic Shop 2023
- umístění v unikátním mezinárodním žebříčku nejrychleji rostoucích evropských společností Financial Times – FT 1000
- čtyřnásobný vítěz ankety Shop roku v kategorii Cena popularity: Erotické zboží
- vítěz v soutěži Mastercard Obchodník roku 2021 v kategorii „Inovace roku – Lidskost v obchodě“
- druhé místo ve 21. ročníku soutěže WebTop100 v kategorii Ecommerce – velký B2C projekt
- dvojnásobné umístění v prestižním žebříčku v TOP50 soutěže Deloitte Technology Fast 50 CE mezi nejrychleji rostoucími tech firmami.
- umístění v unikátním žebříčku TOP 100 e-shopů v Česku, který zpracoval CzechCrunch ve spolupráci s BizMachine
Nový letní TV spot si můžete stáhnout zde:
Adam Durčák