Ekonomika

ROSSMANN oslavuje 30 let na českém trhu kolekcí unikátních šatů měnících barvu

Praha 27. června 2024

Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, představila jedinečnou kolekci 30 šatů, které mění barvu na slunci. Díky působení UV záření dokáží tyto unikátní šaty změnit barvu z bílé na růžovou a symbolicky reprezentují vývoj společnosti ROSSMANN a inovace, které zavadí do svého sortimentu již tři desetiletí.

Látka SUNKOLOR pro ušití šatů byla vyvinuta ve studiu Panorama Fabrics v Berlíně. Samotnou kolekci pro ROSSMANN navrhla a ušila mladá talentovaná návrhářka Dominika Kozáková, která se pravidelně účastní módních přehlídek Fashion Week a jejíž modely nosí světové celebrity. Každý model z 30 šatů je kompletně ručně vyrobený v České republice a má svůj unikátní střih i příběh.

Látka, kterou v tuto chvíli v Česku pro výrobu oblečení nikdo jiný nevyužívá, zároveň svým nositelkám kromě úžasného vizuálního efektu přináší důležitou informaci o intenzitě UV záření. Tímto způsobem může varovat před nadměrným vystavením slunečnímu záření a upozornit také na potřebu chránit svou kůži před slunečními paprsky.

„Jsme velice rádi, že jsme ke 30. výročí ROSSMANN mohli vytvořit takto unikátní kolekci, ze které je každý kus originální. Připomíná nám to, že i každá žena je jedinečná. Pouhým představením této kolekce ale příběh šatů nekončí. Větší část z celkového počtu 30 šatů budou moci naše zákaznice vyhrát ve velké letní soutěži, která poběží na Instagramovém účtu ROSSMANN v průběhu července. Jedny šaty pak věnujeme na charitativní dražbu ve prospěch nadačního fondu AutTalk, jehož zakladatelkou je Kateřina Sokolová,” vysvětluje Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Šaty a jejich změna barvy mají pro společnost ROSSMANN ještě jeden symbolický význam. Takzvaná červánková kolekce ztělesňuje změnu, kterou společnost prošla za dobu svého působení na českém trhu a také budoucnost, která ji čeká. „Věříme, že stejně jako červánky značí změnu počasí a krásný nadcházející den, předznamená třicítka jedinečných šatů z této kolekce slibnou budoucnost naší společnosti. Děkujeme našim zaměstnancům, partnerům a zákazníkům, že nám již 30 let pomáhají zářit,“ doplňuje Olga Stanley.

O drogerii ROSSMANN: Německý drogistický řetězec ROSSMANN s celkovým obratem přes 13,9 miliard eur provozuje v 9 evropských zemích více než 4 700 prodejen a zaměstnává více než 62 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Group. Společnosti Dirk Rossmann GmbH a A. S. Watson Group jsou největším prodejcem drogerie na světě mimo USA.  V České republice má ROSSMANN více než 180 prodejen s ročním obratem 6,5 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN také vyvinula výhradně digitální věrnostní program v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB, jehož součástí je i možnost nákupu online. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt (Svět nápadů) a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je velice aktivní i na poli udržitelnosti. Od roku 2009 společnost přerozdělila již téměř 80 milionů Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. V roce 2024 získala společnost prestižní certifikát Kincentric Nejlepší zaměstnavatel v České republice. Více informací naleznete na www.rossmann.cz. 

Mgr. Olga Stanley

Sdílejte ...