Kultovní reklamy s dětskými hlásky HARIBO Kids‘ Voices slaví 10 let
Praha 24. června 2024
Už od roku 2014 je společnost HARIBO známá pro své ikonické reklamní kampaně, kde dospěláci mluví dětskými hlasy a používají i jejich hlášky. Oblíbená značka cukrovinek se rozhodla poodhalit tajemství, jak se tato kouzla vytvářejí, a zveřejnila nové video ze zákulisí, které ukazuje, vznik tohoto reklamního konceptu, který se rozšířil po celém světě.
Celosvětově proslulých reklam vzniklo více než 40 a to v 19 zemích. Zachycují různé scény, například zemědělce v Německu, šachisty v Polsku, zápasníky sumo v Japonsku nebo policisty ve Velké Británii. HARIBO má decentralizovanou strukturu, takže každou reklamu navrhují a schvalují marketingové týmy v různých zemích, které skutečně rozumí svým spotřebitelům, a mohou si proto hravě poradit s různými rysy a zájmy svého jedinečného trhu.
Jako důkaz kreativně pojaté zosobnění značky HARIBO svědčí i to, že kampaň Kids‘ Voices byla vyhodnocena v rámci 1 % nejpůsobivějších reklam, které kdy byly zkoumány pomocí Link Testu společnosti Kantar (dříve Millward Brown).
„To, jak tyto reklamy uvádíme v život, je docela zajímavé, protože začínáme dialogem. Vytváříme prostředí, kde jsou produkty HARIBO a rekvizity, kterými se děti mohou inspirovat. Například u tématu policie jsme měli v místnosti i policejní předměty, takže se děti mohly rozjet a začít o tématu mluvit, aniž bychom jim říkali: „Co si myslíte o policistech? Je skvělé, když vidíte jiskřičky v jejich očích a děti si uvědomí: To je zajímavý příběh,“ říká Trevor Robinson, zakladatel společnosti Quiet Storm, která se na vzniku reklamy podílela.