Zábava

Potkejte fotbalové hvězdy UEFA EURO 2024 přímo v Lidlu! Sběratelské kartičky k nákupu zdarma

Praha 6. května 2024

Společnost Lidl, globální partner UEFA EURO 2024TM, spouští speciální akci, která udělá radost zejména těm nejmenším fotbalovým fanouškům. Zapojit se může každý zákazník, který se rozhodne nakoupit v prodejnách Lidl. Za každých 500 Kč nákupu dostane unikátní balíček sběratelských karet s portréty fotbalových hvězd.

Fotbalový turnaj UEFA EURO 2024 TM začíná již v polovině června v Německu a společnost Lidl je hrdým globálním partnerem. Proto se řetězec rozhodl svým zákazníkům zkrátit čekání na tento velký fotbalový svátek a připravil si pro ně jedinečnou akci, která je určena pro fandy každého věku. „Chceme naše zákazníky oslovit způsobem, který je pro nás typický – originálním a výjimečným. Proto jsme si ve spolupráci s letošním ročníkem UEFA EURO připravili exkluzivní překvapení. Věříme, že tato iniciativa potěší nejen děti, ale i jejich rodiče,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková.

Zapojit se může každý ze zákazníků Lidlu, stačí nakoupit libovolné produkty v minimální hodnotě 500 Kč. Za každých 500 Kč nákupu získají zájemci balíček karet s portréty slavných fotbalistů! Navíc, ke kartičkám si zákazníci mohou pořídit jedinečné sběratelské album jen za 79,90 Kč, do kterého si je mohou vlepovat a uchovat si tak vzpomínky na letošní fotbalový šampionát. Akce platí od 6. května do 16. června 2024, nebo do vydání zásob. Více podrobností naleznete zde.

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Sdílejte ...