Jaro je tu! Horal znovu vybízí ke sportu, tentokrát v jarním kabátě
Praha, 7. března 2024
Společnost Intersport, oblíbený prodejce sportovního vybavení a oblečení, přichází s jarním pokračováním úspěšné marketingové kampaně. Hlavní roli hraje, stejně jako v zimě, postava horala, který se představuje jako posel nadcházejícího teplého období. Muže oděného v květinovém obleku opět doprovází claim „Ahoj, svaly zapoj!“, tentokrát ovšem s dovětkem „Jaro je tu!”. České zákazníky má vtipně pobídnout k pohybu na čerstvém vzduchu. Vídat ho mohou už od 6. března, kdy jarní kampaň startuje. „Náš horal připomíná, že jaro a léto přímo vybízí ke sportování venku a společným zážitkům s rodinou a přáteli,” vysvětluje hlavní sdělení pokračující kampaně Miroslav Kopřiva, ředitel Intersportu ČR.
Zapojte svaly při běhání i na kole

Ústředním sloganem „Ahoj, svaly zapoj!“ bude rozkvetlý horal ztělesňující samotné jaro povzbuzovat sportovní nadšence v různých situacích a bude jim připomínat, že je čas vyrazit za pohybem. Ke sportování bude nejprve vybízet běžce v rámci akční nabídky, kterou 6. března Intersport zahájí letošní jarní sezónu. Horal v outfitu s květinami a s nepostradatelnou čelenkou na hlavě pak nebude chybět ani při propagaci letních sportů.

„Věříme, že si naši zákazníci horala oblíbili stejně jako my a že jeho zábavný, mírně extravagantní vzhled s typickou sportovní čelenkou si už během zimní kampaně jednoznačně spojili právě se společností Intersport,“ vysvětluje Lucie Kuricová, marketingová manažerka Intersportu, s tím, že koncept vychází z úspěšné rakouské kampaně „Servus, die Wadln“ rakouského Intersportu a slogan „Ahoj, svaly zapoj“ je jeho českou modifikací.
Napříč komunikačními kanály
Kampaň se začátkem března 2024 objeví v letácích a dalších promo materiálech Intersportu, ale i v online videospotech, na sociálních sítích, v TV a rozhlasových reklamách, vizuálech v printu i na OOH. „Naše kampaň, kterou prezentuje horal a typický slogan, využívá celé spektrum komunikačních kanálů. Věříme, že díky výraznému vzhledu, snadné zapamatovatelnosti a chytlavému claimu naší hlavní postavy má tato kampaň obrovský potenciál do budoucna,” sděluje manažerka marketingu, Lucie Kuricová. Dodává také, že tento mnohostranný přístup je zaměřen na oslovování co nejširšího publika.
V médiích se 10s sponzoring objeví od 18. března a v dubnu na něj naváže produktový spot spolu s jeho s rozhlasovými variantami. Pro zákazníky je současně s představením jarní marketingové kampaně připravena celá řada novinek. Zákazníci najdou v prodejnách Intersport i na e-shopu například kvalitní běžeckou obuv do všech terénů, pestrý výběr fitness textilu nebo cyklistického vybavení – zejména kol za atraktivní ceny. „Věříme, že i díky našim prvotřídním produktům zákazníci horalovu výzvu k pohybu v probouzející se přírodě rádi vyslyší a vyrazí vstříc sportovním zážitkům,“ uzavírá Kuricová.
Prodejny INTERSPORT v České republice jsou součástí obchodní organizace INTERSPORT Austria. V současné době provozují celkem 38 prodejen a zaměstnávají ke 400 zaměstnancům.
Společnost nabízí oblečení a obuv na sport i pro volný čas. S výběrem sportovního vybavení vždy pomohou odborní poradci, kteří jsou často sami nadšenými sportovci. Prodejny navíc nabízí službu servisu sportovního vybavení jako je oprava kol nebo seřízení lyží.
Veronika Jíšová, Evelyna Hrůzová