Ekonomika

V nové kampani představuje Miele ambasadory i silné prodejní argumenty

Praha/Brno, 2. prosince 2023

Společnost Miele, výrobce prémiových přístrojů pro domácnost i profesionální provozy, představuje novou kampaň s názvem „Mám Miele“. Jejím cílem je ukázat, proč si zákazníci vybírají značku Miele a jaké jsou její hlavní benefity.

„Kampaň se zaměřuje na silné prodejní argumenty, které odlišují značku Miele od konkurence a které si s Miele zákazníci nejčastěji spojují. Mezi ně patří kvalita, moderní technologie i unikátní funkce přístrojů, udržitelnost v podobě testování přístrojů na životnost 20 let nebo špičková zákaznická péče a široká nabídka originálního příslušenství, říká Josef Jelínek,“ CEO Miele ČR a SR.

V rámci kampaně Mám Miele oslovila firma známé osobnosti, které jsou zároveň nadšenými uživatelkami a uživateli produktů Miele. Roli ambasadorů přijali šéfkuchař a podnikatel Zdeněk Pohlreich, nejmladší vítězka klání MasterChef Kristína Nemčková, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, herečka Jitka Schneiderová, modelka a influencerka Jitka Nováčková nebo moderátor Libor Bouček. Ti v kampani sdílejí své zkušenosti a důvody, proč mají právě Miele.

Tvářemi značky se však stávají i běžní uživatelé. Na sociálních sítích proběhla aktivační soutěž, ve které se zákazníci svěřovali s důvody, proč mít Miele. Vybraní ambasadoři z jejich řad pak doplní známé tváře. 

Motivy kampaně doprovázené hashtagem #MamMiele se objevují v online prostoru, na sociálních sítích, v printu i PR komunikaci.

Za kampaní „Mám Miele“ stojí fullservisová agentura KPA ONE.

www.miele.cz

Mariana Pohlová

Miele ČR zahrnuje dvě společnosti – obchodní část a výrobní závod v Uničově. Firma Miele, spol. s r. o., byla založena v červenci 1991 v Brně. Začínala s pouhými pěti spolupracovníky, kteří se zabývali prodejem zemědělské techniky, spotřebičů pro domácnost i profesionálních přístrojů. Historie Miele v oblasti zemědělské techniky a profesionálních přístrojů (především

laboratorní myčky) však sahá ještě před rok 1989. Centrála firmy sídlí od roku 1991 v Brně (od roku 2010 ve Spielberk Office Centre).

O zákaznický komfort se stará vlastní značkový servis firmy i rozsáhlá síť ověřených obchodních partnerů, jako jsou architektonické ateliéry, kuchyňská studia nebo sítě obchodů s elektronikou a bílou technikou.

V roce 2004 byl otevřen výrobní závod Miele v Uničově jako jediný závod koncernu Miele
v České republice. Společnost se zde soustředí na výrobu a montáž přístrojů v oblasti péče
o prádlo a nádobí, které se vyvážejí do celého světa.

Generálním ředitelem Miele ČR a SR je Josef Jelínek.

Miele je předním světovým dodavatelem prémiových domácích spotřebičů pro oblasti vaření, pečení, vaření v páře, chlazení/mrazení, přípravy kávy, mytí nádobí, praní a péči o podlahy. Kromě toho nabízí myčky nádobí, pračky a sušičky pro průmyslové použití a také čisticí, dezinfekční a sterilizační zařízení pro zdravotnická zařízení a laboratoře. Společnost byla založena v roce 1899 a má osm výrobních závodů v Německu, po jednom závodě v Rakousku, České republice, Číně, Rumunsku a Polsku a také dva závody italské dceřiné společnosti Steelco Group, která se zabývá zdravotnickou technikou.

Společnost Miele je zastoupena v téměř 100 zemích / regionech prostřednictvím vlastních prodejních společností nebo dovozců. Hlavní sídlo rodinné firmy vedené čtvrtou generací se nachází v Gütersloh ve Vestfálsku.

Sdílejte ...