Podzimní novinky v Galerii Harfa
Praha 6. listopadu 2023
Pokud návštěvníci zavítají v sychravém podzimním počasí do obchodního centra Galerie Harfa, mají se na co těšit. Uvítají je nově otevřené obchody jako Mango, Cropp nebo Decathlon, užít si mohou kopec zábavy na interaktivním hřišti Initi Playground. Hřejivé chvilky si návštěvními vychutnají také u šálku kávy nebo něčeho dobrého v některém z gurmánských koutků v Galerii Harfa.
Nálož nových obchodů

Příjemnou zprávou pro vyznavače módních trendů budou jistě otevřené obchody renomovaných značek. Prvním z nich je Mango, oblíbená španělská móda, která vyniká kvalitou a smyslem pro detail. Dalším je pak obchod značky Cropp, který osloví především mladou generaci. Jejich podzimní kolekce je inspirovaná street artem, městskými sporty, hudbou a je plná barev a vzorů. „Jsme rádi, že se nám na Harfu daří přivádět nové trendy značky, které skvěle doplní stávající skladbu oblíbených módních obchodů jako Gant, Pepe Jeans nebo HalfPrice. V aktuální skladbě obchodů u nás si dokáže vybrat každý, od maminky, která hledá oblečení za rozumnou cenu po své děti, po módní fajnšmekry,“ říká Martina Tlustá, marketingová manažerka Galerie Harfa.
Pro milovníky aktivního životního stylu a sportovní módy otevře 10. listopadu své brány na Harfě oblíbený řetězec Decathlon. Do konce roku se pak v Galerii Harfa objeví další originální novinka. Polský řetězec Hebe, který nabízí širokou škálu kosmetických značek a produktů pro zdraví zde otevře svou vůbec první kamennou prodejnu v Česku.
Zábava na Harfě
Kromě obchodů nabízí Galerie Harfa i řadu dalších zážitků a na své si zde přijdou všechny věkové kategorie. Od září je v prvním patře obchodního centra otevřeno unikátní interaktivní hřiště Initi Playground pro malé i velké. Obyčejná zeď se díky nejnovějším technologiím proměňuje na multidotykový prostor. Jde o první volně dostupné hřiště tohoto typu v obchodním centru. Nabízí několik variant her, díky nimž se návštěvníci během chvilky přenesou do jiného světa a užijí si spoustu zábavy.
S koncem roku připravuje Galerie Harfa tradiční aktivity jako je Mikulášská nebo oblíbené bruslení na střeše obchodního centra. Letošní advent pak návštěvníkům zpříjemní Disneyho postavičky. Obchodní centrum společně s Albatros Media připravují nezapomenutelné Kouzelné Vánoce s Disney knížkami, které doprovodí řada aktivit jako kreativní dílničky nebo čtení pohádkových knížek. Zimní Terasy Harfa, které zahájí provoz 24. listopadu, nabídnou kromě ledové plochy i stánky s občerstvením a svařeným vínem, iglú, fotokoutek nebo pravidelné projekce vánočních filmů. „Každý adventní víkend se návštěvníci mohou přijít pobavit do kreativních dílniček, vytvořit si pěkné dárky a samozřejmě dostat také dárky od Harfy. Každý týden budeme soutěžit o knížky v hodnotě 60 tisíc korun,“ doplňuje Tlustá.
Něco pro mlsné jazýčky

Po nákupech přijde určitě vhod něco dobrého a Galerie Harfa je vyhlášená svou rozmanitou gastronomickou nabídkou. Hned několik kaváren nabízí příjemné posezení u lahodných podzimních nápojů, hlad pomůže zahnat široký výběr pokrmů z oblíbené fastfoodové zóny, některý z originálních konceptů mezinárodní kuchyně v Gurmánu Harfa nebo speciality z tradičních alla card restaurací. „Návštěvníci určitě nešlápnou vedle při návštěvě balkánské restaurace Tajné nebo klasického amerického bistra Dash Kitchen, které nabízí různé varianty oblíbených makaronů se sýrem,“ uzavírá Tlustá.
Při návštěvě Galerie Harfa, ať už je to v jakoukoliv roční dobu, se určitě vyplatí stáhnout si aplikaci Moje Harfa. Díky ní je návštěvník v obraze, může sledovat a využívat nejrůznější slevy a akce v oblíbených obchodech a získávat zajímavé bonusy či dárky za nákupy. Veškeré dění v Galerii Harfa lze sledovat také na webových stránkách obchodního centra.
Michaela Šimková
Obchodní centrum Galerie Harfa v pražských Vysočanech bylo otevřeno 11. listopadu 2010. Od počátku svého provozu se profiluje jako obchodní centrum nové generace. Jedním z výjimečných rysů je propojení se sousední O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Velkokapacitní parkoviště, vzdušné a přehledné prostory třípatrového obchodního centra se 160 obchody nabízí zákazníkům nejen nezbytné nákupy, ale i zábavu, sport a gastronomické zážitky. Střecha Galerie Harfa se od roku 2011 pyšní DinoParkem, který je jediný v Praze a do hlavního města přináší ověřený koncept zábavy a vzdělávání známý z Plzně, Ostravy a Vyškova. V zimních měsících je na střeše v provozu kluziště o rozměrech 20 × 30 m. V srpnu 2016 se investiční skupina WOOD & Company stala hlavním akcionářem a majitelem administrativního a obchodního centra Galerie Harfa.