Skupina Nova představila na tiskové konferenci podzimní schéma
Praha 5. srpna 2023

Tisková konference měla dramatický začátek. Neočekávaně dorazíly sanitky a hasičská auta. Nejednalo se však o reálný zásah záchranných složek, ale o originální způsob, jakým Nova představila podzimní schéma na rok 2023.Na tiskovou konferenci přišli herci z ikonických seriálů a reality show.

V první polovině roku 2023 Skupina Nova obsadila první místo v podílu na sledovanosti v cílové skupině 15–54 v hlavním vysílacím čase s 36,19 %. V celodenním vysílání byl share za všechny stanice skupiny 33,59 %. Skupina Nova oslovila širokou základnu diváků, každý den ji alespoň tři minuty sleduje 4,088 milionu diváků 4+. Výborně se dařilo také tematickým stanicím TV Nova, které v meziročním srovnání navýšily svůj podíl na sledovanosti v CS 15-54 o 10 % jak v celodenním vysílání, tak v hlavním vysílacím čase.
Ve vysílání se na podzim objeví například nové díly oblíbené Kriminálky Anděl a z Martina Pechláta se stane Táta v nesnázích. Na obrazovky se vrátí také kulinářské pořady MasterChef Česko a Souboj na talíři. Vedle zcela nových formátů nabídne na podzim TV Nova pokračování oblíbených televizních stálic – seriálů Ulice, Jedna rodina, Zlatá labuť nebo Co ste hasiči. Vrací se také Ondřej Sokol doprovázen skupinkou kvízových géniů s pořady Na lovu a Na lovu – Hvězdný speciál. Na podzim bude žít Česko opět gastronomií – na diváky čekají nové řady kulinářských show MasterChef Česko a Souboj na talíři.

„Podzim se na obrazovkách TV Nova ponese opět ve znamení žánrové pestrosti programové nabídky, na jejíž přípravě jsme spojili síly s těmi nejzvučnějšími jmény na trhu. Společným jmenovatelem nové sezony je pak fokus na lokální témata, rodinnou zábavu a zejména na očekávání našich diváků,“ říká ředitelka programu TV Nova Silvia Majeská a pokračuje: „Také v nadcházející sezoně budeme posilovat naši dlouhodobou pozici lídra trhu. Skupina Nova je aktuálně nejen nejdynamičtějším producentem tuzemské audiovize, ale především spolehlivým společníkem pro miliony svých diváků. Je tomu tak už po devětadvacet let a připravujeme desítky nových formátů pro příští, jubilejní rok.“
JAKA