Méně aut rovná se lepší město, názorně ukazuje nová kampaň Boltu
Praha 27. července 2023

Evropská superaplikace Bolt spustila mezinárodní kampaň s názvem Cities for People založenou na porovnání historických fotografií ikonických i méně známých zákoutí evropských metropolí s jejich současným stavem. Tedy před a po odklonění automobilové dopravy a otevření těchto míst lidem. Aktuální fotografie pořídil renomovaný fotograf architektury Tõnu Tunnel, a na webu projektu je doplňují rozhovory s osmi předními evropskými urbanisty, architekty či datovými vědci, kteří základní tezi iniciativy podpírají daty a fakty.
Projekt Cities for People je další z řady kampaní platformy Bolt, které mají za cíl ukázat alternativy k vlastnění automobilu a celkově udržitelnější způsoby fungování našich měst. Mezi poslední z iniciativ patří kampaň „Break up to Break free„, která představila příběhy šesti majitelů automobilů, kteří se „osvobodili“ od svých vozů a začali využívat sdílenou dopravu.
O Boltu
Bolt je evropskou superaplikací, jejíž misí je dělat dopravu po městě dostupnější, bezpečnou a udržitelnou. Platforma Bolt již slouží 100 milionům zákazníků ve 45 zemích a více než 400 městech napříč Evropou a Afrikou. Bolt usiluje o urychlení přechodu od vlastnění automobilů k sdílené mobilitě, a nabízí lepší alternativy včetně odvozu autem, sdílení automobilů a elektrických koloběžek, stejně jako doručování jídel a potravin.
Sylva Sulaimanová