Ekonomika

Sodexo Benefity se stane Pluxee, novou značkou pro zaměstnaneckou zkušenost, která otvírá svět příležitostí

Paříž, 17. června 2023

Sodexo Benefity (Sodexo Benefits and Reward Services), přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, dostává nové jméno Pluxee proto, aby:

  • lépe pomohl firmám se změnami na pracovním trhu a s očekáváním jednotlivých zaměstnanců v oblasti well-beingu a pracovního naplnění,
  • podpořil svou strategii růstu prostřednictvím vytvořením větší hodnoty pro všechny cílové skupiny,
  • připravil projekt osamostatnění společnosti a jejího vstupu na burzu, který skupina Sodexo oznámila 5. dubna 2023.

Aurélien Sonet, CEO Pluxee řekl: „Pluxee je nová digitální, optimistická a inovativní značka, která ztělesňuje naši vizi a silné ambice na rostoucím trhu. S touto novou značkou vystupujeme z řady takoví, jací jsme. Naše silnější identita bude klíčovým rozlišovacím prvkem pro naše klienty a partnery a pro přilákání nových talentů, zejména v digitální oblasti.“

Proč nová značka?

Pluxee, preferovaný partner firem pro ještě lepší a digitální zkušenost zaměstnanců.

  • Přijetím nové identity se chce Sodexo Benefity (Benefits and Rewards Services) výrazněji odlišit od konkurence na mimořádně dynamickém trhu.
  • Pluxee umožní svým klientům podporovat značku zaměstnavatele tím, že svým zaměstnancům nabídne inovativní a personalizovaná řešení, a to tváří v tvář velkým změnám na pracovním trhu.
  • Cílem Pluxee je pomoci každému zaměstnanci užívat si více toho, na čem mu skutečně záleží.
  • Společnost Pluxee, silný hráč působící v 31 zemích na světě, má všechny předpoklady k tomu, aby využila potenciál rostoucího a do značné míry nedostatečně obsazeného trhu: své know-how získané za téměř 45 let historie, solidní výkonnost, vizi a dlouhodobý závazek svého referenčního akcionáře, rodiny Bellon, a své závazky v oblasti společenské odpovědnosti firem, které pomáhají v angažovanosti jejích zaměstnanců.

Pluxee ve službách ambiciózního strategického plánu

  • V rámci svého strategického plánu do roku 2025 chce Pluxee především:
  • Zrychlit rozvoj v oblasti stravovacích benefitů a zejména se více prosadit mezi malými a středními podniky.
  • Rozšířit svou nabídku v oblasti well-beingu, dárků, mobility nebo řešení na podporu kupní síly a angažovanosti zaměstnanců.
  • Usnadnit zaměstnancům svých klientů přístup ke svým službám prostřednictvím jednotné digitální platformy.
  • K dosažení těchto cílů bude Pluxee do roku 2025 každoročně investovat 10 % svého obratu do technologií.

Pluxee, nová značka na podporu autonomní strategie

  • Pluxee je moderní a digitální značka, která odráží vizi, ambice a positioning s ohledem na projekt osamostatnění a vstupu na burzu, který skupina Sodexo oznámila v dubnu 2023.
  • Pluxee bude mít vlastní vedení a vyhrazené zdroje pro realizaci svého strategického plánu.

Pluxee vytváří hodnotu pro všechny cílové skupiny

  • Pro 500 000 klientů nabízí stále komplexnější, bohatší a rozmanitější řešení založená na efektivním a atraktivním digitálním ekosystému.
  • Pro svých 36 milionů uživatelů díky personalizovaným službám nabízí větší svobodu a větší kupní sílu. V Brazílii a Francii využívá služby Pluxee každý den 6 milionů lidí a v Indii více než 3,5 milionu.
  • Pro 1,7 milionu obchodních partnerů tím, že jim usnadňuje každodenní život, pomáhá jim zvyšovat návštěvnost jejich prodejen a umožňuje jim lépe porozumět svým zákazníkům a komunikovat s nimi prostřednictvím dat.
  • Pro orgány veřejné správy tím, že jim pomáhá inovovat sociální oblast a řešit nové potřeby zaměstnanců a osob samostatně výdělečně činných, řídit sociální pomoc nebo směrovat výdaje do určité oblasti. V Evropě Pluxee ročně spravuje 4 miliardy eur na sociální pomoc.
  • Pro svých 5 000 zaměstnanců tím, že posiluje jejich pocit sounáležitosti, který vzniká z pozitivního vlivu, který mohou mít na životy milionů jednotlivců.

Značka Pluxee, vytvořená s pomocí agentury Conran Design Group skupiny Havas Group, bude postupně zaváděna v 31 zemích, kde společnost působí. Tato změna proběhne do konce roku 2023, počínaje Brazílií v srpnu.

O společnosti Sodexo

Společnost Sodexo, kterou založil Pierre Bellon v roce 1966 v Marseille, je celosvětovým lídrem v oblasti udržitelného stravování a hodnotných zážitků v každém okamžiku života: při učení, práci, léčení i zábavě. Působíme v 53 zemích a 422 000 našich zaměstnanců denně obslouží 100 milionů spotřebitelů. Skupina Sodexo vyniká svou nezávislostí a rodinným podílem zakladatelů, odpovědným obchodním modelem a portfoliem činností zahrnujícím stravovací služby, služby facility managementu a řešení zaměstnaneckých výhod. Tato diverzifikovaná nabídka odpovídá na všechny výzvy každodenního života s dvojím cílem: zlepšovat kvalitu života našich zaměstnanců a těch, kterým sloužíme, a přispívat k ekonomickému, sociálnímu a environmentálnímu pokroku v komunitách, kde působíme. Pro společnost Sodexo jdou růst a sociální angažovanost ruku v ruce. Naším cílem je vytvářet lepší každodenní podmínky pro všechny, abychom mohli budovat lepší život pro všechny. Sodexo je zařazeno do indexů CAC Next 20, CAC 40 ESG, CAC SBT 1,5, FTSE 4 Good a DJSI.

Klíčové údaje společnosti Sodexo

  • 21,1 miliardy eur ve fiskálním roce 2022 
  • konsolidované tržby
  • 422 000 zaměstnanců k 31. srpnu 2022
  • 2. největší soukromý zaměstnavatel na světě se sídlem ve Francii
  • 53 zemí
  • Denně obslouží 100 milionů spotřebitelů
  • Tržní kapitalizace 13,3 miliardy eur (k 4. dubnu 2023)

Pluxee je přední světový partner v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, který otevírá svět příležitostí, aby si každý mohl užívat více toho, co je pro něj skutečně důležité. Prostřednictvím celé řady inovativních a digitálních řešení, která jsou zavedena v 31 zemích, vytváří Pluxee smysluplné, poutavé a personalizované zážitky, které přispívají k pohodě jednotlivců v práci i mimo ni. Produkty a služby společnosti Pluxee jsou navrženy tak, aby lidem přinášely větší hodnotu – od jídla a stravování přes kulturu a dárky až po wellness a mobilitu. Pluxee podporuje kupní sílu a podporuje wellbeing více než 36 milionů spotřebitelů. Pluxee doprovází 500 000 klientů, kteří rozvíjejí smysluplnější vztahy se svými zaměstnanci a zvyšují jejich angažovanost. Pluxee každý den zjednodušuje život 1,7 milionu obchodníků. Společnost Pluxee se svými 5 000 zaměstnanci, posílená historickými vazbami se společností Sodexo, se zavázala zvýšit svůj vliv jako lídr v oblasti společenské odpovědnosti firem tím, že svým klientům, partnerům a spotřebitelům poskytne prostředky, které jim umožní každodenní udržitelnější volbu.

Foto: Pluxee

Mathieu Scaravetti, Virginia Jeanson, Caroline Desvaux

 
 
Sdílejte ...