Radiohouse rozšiřuje nabídku o digitální audio formáty a spouští nový web
Praha 19. dubna 2023
Rozhlasové zastupitelství Radiohouse, patřící do skupiny Media Bohemia, rozvíjí své digitální služby prostřednictvím nové divize RH Digital. Ta se bude více soustředit na digitální audio formáty a využije stávající prodejní síť Radiohouse. V nabídce RH Digital se objeví prodej reklamních formátů v rámci podcastů, cross-mediální balíčky tvořené on-air a digitálními produkty mediální skupiny Media Bohemia a digitální full-servisové služby, včetně spolupráce s významnými hráči v oblasti digitálních služeb.
Radiohouse dlouhodobě zaznamenává vzrůstající zájem klientů o reklamu v digitálních audio formátech, zejména u podcastů, programatického digitálního audia a dalších digitálních služeb. „Po odchodu Impression Media ze skupiny Media Bohemia se soustředíme především na rozvoj vlastního rozhlasového portfolia, digitálních audio formátů a programatických digitálních služeb. Vytvoření RH Digital je jen dalším logickým krokem v rámci struktury firmy, kdy se v tomto oddělení budeme zaměřovat více na kreativu a strategické propojování rozhlasových, digitálních audio a programatických formátů a sociálních sítí,“ říká Štěpán Ryska, jednatel společnosti Radiohouse.
V nabídkovém katalogu RH Digital se nyní nachází více než dvě desítky nejrůznějších podcastů s pestrým zaměřením, stopáží i formátem, které oslovují nejrůznější cílové skupiny digitálního audia. RH Digital bude monetizovat také kapacitu streamů sdružených pod Radia.cz, jehož uživatelé naposlouchají reálně více něž milion hodin obsahu týdně.
RH Digital bude nadále nabízet klientům, kteří s Radiohouse spolupracují v oblasti rozhlasových kampaní, také digitální full-servisové služby na sociálních sítích, PPC, Display RTB, SEO, či datové analýzy a poradenství. „Pro klienty chystáme ve spolupráci s významnými hráči na trhu i cross-mediální balíčky od FM produktů, přes streamy, až po oblíbené podcasty,“ avizuje Petr Uchytil, ředitel produktu a marketingu mediální skupiny Media Bohemia. „Brzy spustíme audio kupláže s Podcasty.cz ze stáje Seznam.cz, představíme také audio balíčky zaměřené na cizojazyčná publika zákazníků v ČR realizované skrze technologie Triton Digital.“
V souvislosti s těmito změnami spouští Radiohouse také nový web s modernějším designem, který bude pro návštěvníky více intuitivní a přehledný. Nově tu klienti naleznou i rozšířenou nabídku právě digitálních služeb.
Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších ryze českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 25 stanic a rozhlasové mediální zastupitelství Radiohouse. Kromě rádií je součástí této multimediální skupiny i nahrávací a dabingové studio AudioTech, kde ročně vznikne více než 2000 spotů a společnost RadiaCZ, jež stojí za populární aplikací Radia.cz. Do portfolia společnosti Media Bohemia spadají ještě marketingová agentura MMS neboli Media Marketing Services, Allegria – Firma na zážitky nebo přímý dovozce evropských vín se zaměřením na Itálii, společnost Albarelo.
Zuzana Nevoralová