Nejlepší rozchod je rozchod s autem, tvrdí nová kampaň platformy Bolt
Praha 12. března 2023

Základem kampaně jsou zkušenosti šesti skutečných uživatelů aplikace Bolt, kteří na webu bestbreakups.com popisují důvody a přínosy „rozchodu“ se svým posledním soukromým autem. O svoje vlastní příběhy, ať už proběhnuvší či jen v rovině záměru, se ovšem může podělit každý na českém instagramovém profilu Bolt, a vyhrát poukázky na jízdy se službou Bolt v hodnotě až 1 750 Kč.
Dalším prvkem kampaně je skladba „Best Part of Me“ estonské zpěvačky Anett. Balada ve stylu osmdesátých let vznikla přímo pro kampaň Bolt, a popisuje romanci s automobilem od zamilování se po rozchod a nakonec život bez auta.

Liisa Ennuste, hlavní kreativní stratég kampaně, se soustředila na sentimentální hodnotu, kterou lidé připisují svým vozům. „Naši plechoví miláčkové nás mohou stát hodně peněz a rozhodně neprospívají našim městům – vytvářejí zácpy, znečišťují ovzduší a ve městech zabírají přibližně polovinu veřejného prostoru. Pro mnoho lidí ale může být nepředstavitelné, zbavit se svého auta. Proto jsme kampaň založili na zkušenostech skutečných lidí a jejich autentických příbězích rozchodu s autem. Po kterém se ukázalo, že život nejenže jde dál, ale je lepší,“ vysvětluje Ennuste.
Pohodlný a spolehlivý odvoz autem prostřednictvím služby Bolt je v Česku k dispozici v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Olomouci, Liberci, Českých Budějovicích, Jablonci nad Nisou, Kladně, Hradci Králové, Karlových Varech a Mladé Boleslavi.
Bolt je evropskou superaplikací, jejíž misí je dělat dopravu po městě dostupnější, bezpečnou a udržitelnou. Platforma Bolt již slouží 100 milionům zákazníků ve 45 zemích a více než 400 městech napříč Evropou a Afrikou. Bolt usiluje o urychlení přechodu od vlastnění automobilů k sdílené mobilitě, a nabízí lepší alternativy včetně odvozu autem, sdílení automobilů a elektrických koloběžek, stejně jako doručování jídel a potravin.
Video lze shlédnout zde.
Sylva Sulaimanová