Sport

PUMA a  AMI představují pokračování své spolupráce

Praha; 9. prosince 2022

Pařížský dům AMI se znovu spojil s PUMOU, tentokrát ve spolupráci, která kombinuje prvky outdoorového designu s krejčovským know-how. Společně vytvořili kampaň, jejímiž hlavními tvářemi jsou zpěvák a skladatel GIVĒON a modelka a aktivistka Quannah Chasinghorse.

V kolekci inspirované touhou po svobodě a objevování nových obzorů se mísí sportovní dědictví značky PUMA s krejčovským citem AMI a díky tomu vzniká nadčasový ucelený zimní šatník. „Chtěl jsem, aby byla kolekce dokonalou rovnováhou mezi našimi dvěma světy,“ říká Alexandre Mattiussi, zakladatel a kreativní ředitel AMI. „Cílem byla hravá a barevná kolekce bohatá na objem a extravagantní detaily. Je to nová kapitola příběhu, který jsme začali psát během naší předešlé spolupráce. Nyní vše posouváme dál,“ dodává.

Společně jsme se vydali na cestu od základů šatníku k útulným kokonům, ke kterým se budete chtít přitulit. V této sezóně jde především o měkkost, oversized střihy, vrstvení a zahalení se do kousků inspirovaných outdoorem a turistikou, což vytváří určitý pocit elegance, ale také pohody,“ říká Heiko Desens, globální kreativní ředitel značky PUMA.

Kolekce zahrnuje 20 různých pánských i dámských stylů lazených do palety zářivě oranžové, světle modré, žvýkačkově růžové, mechově zelené a fialové, kterou vyvažují tóny neutrální béžové, krémové a hnědé. Součástí kolekce jsou také klasiky AMI v podobě mrkvových kalhoty, rovných kartáčovaných kabátů a nadčasových triček. Dále mikiny a tepláky, funkční fleecové bundy s prostornými kapsami a péřové bundy. Logo PUMA x AMI – charakteristický symbol AMI de Coeur propojený se značkou PUMA – se opět objevuje napříč kolekcí.

Nadčasovost bot podtrhávají tenisky Rider, které vědomě odkazují na styl 70. let. Mezi doplňky nechybí puffy batoh, taška přes rameno, klobouk střihu bucket hat, černobíle pruhované čepice a šála ve stylu značky AMI.

Můj styl je promyšlený a dokonale vyladěný – tato kolekce jako by vycházela přímo z mého šatníku,“ říká GIVĒON. „Celou zkušenost jsem si velmi užil a je pro mě ctí, že si mě PUMA a AMI vybraly jako tvář kampaně. Obě značky jsou úžasné a rezonují s tím, kým jsem,“ dodává.

Celosvětovou úvodní kampaň, v níž vystupují GIVĒON a Quannah Chasinghorse, zachytil David Paige na pozadí jedinečné krajiny vodopádů Pedernales Falls v Texasu. „Oba ztělesňují novou generaci, která je přátelská, pohodová a bezstarostná,“ říká Alexandre Mattiussi.

Nová kolekce PUMA x AMI bude k dostání celosvětově od 10. prosince ve Footshopu a na puma.com

Lucie Fialíková

PUMA  je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

AMI – Značka byla založena v roce 2011 v Paříži, a právě Paříž je jejím hlavním zdrojem inspirace. AMI nabízí stylový a komplexní šatník pro muže i ženy, který stírá hranice mezi ležérností a elegancí. Název AMI, francouzský výraz pro slovo přítel, si pohrává s iniciálami zakladatele a kreativního ředitele Alexandre Mattiussiho. AMI reflektuje zvláštní typ nonšalance francouzského hlavního města, která je mladá, cool a bezstarostná. Značka, která představuje uvolněný, autentický a přátelský přístup k módě, získala v roce 2013 prestižní cenu ANDAM. V současné době provozuje 20 obchodů v Paříži, New Yorku, Tokiu, Londýně, Soulu a pevninské Číně a zároveň je k dostání ve více než 500 prodejních místech po celém světě.

Sdílejte ...