Nadace a pomoc

Movember: Angry Beards naspořili 150 tisíc nejen pro prevenci zdravých koulí

Praha 9. prosince 2022

Neortodoxní značka pánské kosmetiky Angry Beards se v listopadu zaměřila na charitativní projekt pro prevenci mužského zdraví. Ostatně, její náplní práce je mimo jiné péče o spokojené koule. Výsledkem společného úsilí se zákazníky je parádní výtěžek 150 tisíc korun. A k tomu přídavkem na 20 tisíc zákazníků dostalo leták s návodem na samovyšetření.

Péče o zdraví není nikdy dost, obzvláště u chlapů, kteří (samozřejmě pokud nedostanou rýmičku) mají společenskou tendenci ´neznat bolest´. „Už roky nazýváme věci pravými jmény. Síla se neměří odérem na sto honů. Mužský s kosmetikou není fiflena. Nejsilnějším, ale i nejslabším článkem chlapa, jsou jeho koule. Proto jsme s chlapy rozhodli prověřit vercajk a veškerá listopadová dýška putovala na konto nadace Muži proti rakovině. A ke všem kulečníkovým produktům v měsíci Movemberu jsme přibalili leták s blbuvzdorným návodem na self revizi,“ vysvětluje zakladatel značky, Tomáš Čech.

Zakladatelem a spolumajitelem nekompromisní značky Angry Beards je Tomáš Čech. Angry Beards nabízí chlapskou kosmetiku (nejen) na vousy. Nejvěhlasnějšími produkty značky se ale staly sportovní lubrikant a deodorant na koule.  „Když má chlap pytel, tak by měl mít i koule. A o ty se starat.“ Značka Angry Beards se proslavila řízným marketingem, kde humor téměř nezná mezí. A výsledkem je loňský obrat v hodnotě 125 milionů Kč ve třech zemích Evropy a nemalá zákaznická skvadra, pro kterou je to love brand.

Předání symbolického šeku na 150.000 Kč

Kryštof Šabacký

Sdílejte ...