Gastronomie+++

Hřejivost, která pohladí chuťové pohárky. Tři nové příchutě čajů Druid překvapí skvěle vyladěnými kombinacemi ingrediencí

Praha, 26. listopadu 2022

Svezte se na hřejivé vlně čajových novinek! Tři nové příchutě čajů Druid jsou ovocné, voňavé a plné těch nejrozmanitějších chutí. Až si budete po návratu domů rozehřívat o hrnek zkřehlé prsty, ponořte se do vůně Hrušky s rakytníkem, Maliny a růže nebo Krvavého pomeranče se skořicí. U všech tří čajů se český Druid držel svého motta: „Ochutnej něco lepšího!”

To nejlepší ze sadů a zahrad

Nasládlost tradiční hrušky a osvěžující trpkost rakytníku tvoří neotřelou kombinaci, o to víc překvapí, jak báječně k sobě ladí. Rakytník je ostatně nejlepší přítel do podzimních plískanic a mrazivých zimních dnů. Známý je obsahem vitaminu C a dalšími blahodárnými účinky. Když to všechno podtrhne ještě podmanivá vůně lékořice, je na světě čaj, který vás bude chuťově překvapovat s každým douškem.

Hruška & Rakytník, seženete od 66 Kč k dostání například na druidcz.com nebo ve vybraných prodejnách COOP.

Jako procházka růžovou zahradou…

Takové bude každé napití této malinovo – růžové novinky. Růže příjemně zjemňuje sladkokyselé tóny malin a po jazyku vám protančí i šípek s aronií. Pokaždé navíc provoní váš domov a omamná vůně vás bude pokoušet k přípravě dalšího šálku.

Malina & Růže, sženete od 66 Kč, k dostání například na druidcz.com nebo ve vybraných prodejnách COOP.

Exotické zahřátí

Krvavý pomeranč vás uhrane svojí hříšně podmanivou chutí a skořice vám vlije oheň do žil. Kombinaci velmi vhodně doplňují tóny jablka, díky kterému čaj chutná jako exotické Vánoce. Hřejivé spojení, které k zimě báječně ladí.

Krvavý pomeranč & Skořice, seženete od 66 Kč, k dostání například na druidcz.com nebo ve vybraných prodejnách COOP.

Klasických čajů se člověk rychle „přepije“ a svařené víno je třeba konzumovat s mírou. Vyzkoušejte nové čajové kombinace, které zavoní, zahřejí a zachutnají. Zkrátka „Ochutnej něco lepšího.“

O značce Druid:

Společnost DRUID CZ s.r.o., která vznikla na konci roku 2004, navazuje na předchozí zkušenosti sahající až do roku 1991. Cílem značky Druid je obohacovat český trh o atraktivní potravinářské výrobky, které vyvíjí ve spolupráci s tuzemskými výrobci nebo je vyhledává na zahraničních trzích. Heslem Druid, kterým se společnost řídí při vyvíjení vlastních produktů i při výběru nejkvalitnějších surovin pro import je „Ochutnej něco lepšího!“. eshop.druidcz.com

Alžběta Trusinová

Sdílejte ...