Ekonomika

K podzimu barvy patří. Užijte si ho třeba s hřejivými barevnými kombinacemi kabelek Patrick Poppet

Praha, 12. října 2022

Podle předpovědí by se letošní tereziánské babí léto mělo opravdu vydařit. Toto období charakterizuje slunečné a teplé počasí s denními teplotami i kolem 20 ˚C, ale také ranní mlhy či přípravy přírody na zimu. I my se těšíme na neuvěřitelnou hru barev umocněnou slunečními paprsky, ať už jde o východ a západ slunce, dozrávání jablek, hrušek a lesních plodů nebo mnohobarevnou symfonii listů na stromech. Věřme, že i letos bude příroda velkorysá a my se budeme moci dlouho opájet magickou silou neuvěřitelného počtu barevných odstínů.

À propos barvy…Víte, že na světě existuje kolem miliardy barevných odstínů a tónů? Uvádí se přitom, že zkušené lidské oko jich rozliší kolem milionu. Přestože vnímání jednotlivých barev a jejich odstínů je někdy dost individuální, při empirických výzkumech došli vědci k závěrům, které platí pro většinu z nás. Jedná se především o význam a působení barev na naši psychiku.

V souvislosti s babím létem si Lucie Kalousová, designérka a zakladatelka značky Patrick Poppet, posvítila tentokrát na oranžovou, červenou a zlatou, tedy jasné a teplé barvy, které se k nadcházejícímu období perfektně hodí.

Oranžová je barvou zábavy, radosti a optimismu. Symbolizuje mládí, sílu a vitalitu. Mají ji v oblibě lidé dobrosrdeční, někdy možná až hlasití až impulzivní. Je spojena s představou slunce, tepla, bohatství, úrody nebo vzrušeného očekávání. Právě tento odstín dominuje poppetkám Summer No. 10 a 13.

Červená je vnímána jako barva lásky, síly, energie a zdraví. Skrývá v sobě moc a vášeň a někdy bývá spojována také s představami ohně nebo nebezpečí. V každém případě jde o vznešenou barvu, která rovněž symbolizuje akci, změnu a sebevědomí. Červenou proto mívají v oblibě lidé optimističtí a energičtí. Pokud milujete červenou, vybírejte např. z poppetek Summer No. 4 a 11.

Zlatá symbolizuje pocit zářícího štěstí. Je to barva nejvyšších hodnot, zlatého jádra, představuje idealismus, velkorysost a šlechetnost. Je životodárná, promění cokoliv v hodnotné a žádoucí. Zlatá barva transformuje poznání v pochopení, pomáhá při zvládání nejistoty, podporuje ducha na cestě k moudrosti. Je vždy pozitivní a vybízí ke kreativitě. Zlatou najdete na poppetkách Summer No. 17 a 18.

U těchto barev také platí pravidlo, že čím více světla na ně dopadá, tím nápadněji a výrazněji působí. „Oranžová a červená sluší snad všem ženám a umí rozzářit skutečně každý outfit. Pokud se v nich přesto necítíte, zvolte alespoň doplňky v těchto odstínech. Zlatou barvou, která povýší váš outfit a umocní dojem luxusu, se blýskněte na špercích, obuvi nebo kabelce,“ říká Lucie Kalousová. A právě poppetky z kolekce Summer Edition 2022 jsou jako stvořené, aby prozářily každý váš den, ať už si je vezmete do kanceláře, na nákupy nebo vernisáž.

Vyberte si svou poppetku na https://www.patrickpoppet.cz/summer-edition-2022/.

Mariana Pohlová

Patrick Poppet  – značku prémiových kožených kabelek – poppetek – založila Lucie Kalousová v roce 2019. Název Patrick Poppet v sobě skrývá jméno Luciina milovaného syna Patrika a anglický výraz pro „zlatíčko“. Kabelky Patrick Poppet jsou vyráběny pouze z těch nejkvalitnějších lícových usní a komponentů z Itálie i tuzemska. Usně vždy pocházejí z hospodářských zvířat, čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Zhruba 80 % práce na kabelkách probíhá ručně.

Poznávacím znamením „poppetek“ je také na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy a stylové balení produktů.

Pod značkou Patrick Poppet najdete dnes kromě „poppetek“ (kolekce Black Diamond Collection, Summer Edition a 3 x 3 Collection) a doplňků také trička z organické bavlny nebo autorské obrazy Lucie Kalousové. 

Lucie Kalousová – designérka a majitelka značky Patrick Poppet

Lucie Kalousová vystudovala sportovní management, poté působila v oblasti PR a eventů pro špičkové, převážně technologické světové značky. Vždy ji však silně přitahoval svět módy a umění. Své praktické zkušenosti i teoretické znalosti v této oblasti sbírala mj. v La Gallery Novesta (dnes VIDDA fashion & living concept store), na kurzech Fashion designu na Střední průmyslové škole oděvní, UMPRUM a na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara ZČU v Plzni. Lucie Kalousová je také autorkou projektu mapujícího českou módní scénu Czech Fashion Design.

Velkou výzvou byla letos pro Lucii Kalousovou spolupráce s jedním z nejstarších výrobců prosecca, společností Mionetto. Lucie pro značku vytvořila limitovanou edici pěti stylových kabelek a dvou obrazů inspirovaných širokým portfoliem a ikonickým designem Mionetto Prosecco. Designérka pracovala s barvami typickými pro Mionetto, tedy oranžovou, černou, ale také se světle růžovými a zlatými odstíny, které odrážejí barvu prosecca. Neodmyslitelným prvkem limitované edice jsou kožená kolečka odkazující na bublinky a bohaté perlení.

Sdílejte ...