PUMA se opět spojuje s FITFAB Strong a Sportisimem
Praha 11. října 2022

PUMA navazuje na úspěšnou spolupráci s projektem FITFAB Strong a se Sportisimem a společně představují tréninkovou kolekci PUMA Fit, která spojuje design s inovativními technologiemi. A právě synergické propojování je ústředním tématem kampaně, v níž se FITFAB Strong propojuje s dlouhodobou globální kampaní PUMA She Moves Us. Značka tak přivítá ve své rodině další české ambasadorky. Společně toto výjimečné spojení oslaví při příležitosti pátého výročí založení FITFAB Strong – akce pro veřejnost, jíž se budou moci zúčastnit všichni, kteří si chtějí užít den plný pohybu, zábavy a edukace o sportu a výživě.
Praha: 11. října – Globální sportovní značka PUMA představuje v lokální kampani s fitness projektem FITFAB Strong svou novou tréninkovou kolekci PUMA Fit, jejíž globální tváří je hvězda fitness světa sociálních sítí Pamela Reif. Kolekce s výrazným brandingem a funkčními prvky má za cíl spojit styl s výkonem a posunout tak každodenní tréninkovou rutinu o úroveň výše.
„Stylové oblečení na trénink je něco, co může zejména ženy motivovat začít se cvičením anebo jen oživit zajetou tréninkovou rutinu. Ať už tak či tak, kolekce PUMA Fit spojující stylové střihy a funkčnost je přesně tou motivací pro všechny, kteří ještě s cvičením nezačali. Ostatním příznivcům fitness nabízí trendy řešení s inovativními technologiemi podporujícími každý pohyb,“ říká Lucie Hložánková, Communication Marketing Manager, PUMA Czech Republic.
Kolekce představuje sportovní podprsenky, legíny a crop trička s dlouhým rukávem v černobílé a růžové verzi. Pánská část přináší trička, kraťasy a mikiny opět v nadčasové černobílé doplněné designovou temně zelenou. Pro lokální verzi kampaně vznikly originální fotky a videa trenérek FITFAB Strong (Andy Voříškové, Andrey Mokrejšové, Katharine Selešiové a Nikoly Kněžourové). Pánskou část kolekce PUMA uvedla v září ve spolupráci s ambasadorem Benem Cristovao. PUMA Fit bude k zakoupení nejen v obchodech Sportisima, největšího řetězce se sportovním vybavením v ČR.
FITFAB Strong, český fitness projekt, který dlouhodobě inspiruje a podporuje českou veřejnost směrem ke zdravému životnímu stylu, vznikl v roce 2017 původně. Od té doby bylo vytvořeno již osm různě zaměřených online fitness programů a jeden dětský. Hlavním cílem projektu je zprostředkování pohybu každému nehledě na životní situaci: „Naším cílem je již pátým rokem dokazovat, že pohyb může být dostupný každému, a proto jsou všechny naše programy dostupné zcela zdarma na YouTube. Z původního ambiciózního, ale nesmělého plánu natočit čtyřtýdenní fitness program vzniklo něco, co naprosto předčilo má očekávání. FITFAB Strong je také komunita, v níž je místo pro každého, kdo potřebuje najít motivaci, podpořit, načerpat inspiraci a dál se rozvíjet. Komunita roste a FITFAB Strong s ní, a proto nás v říjnu čeká natáčení dalšího – jubilejního desátého – fitness programu,“ říká zakladatelka Andy Voříšková.
Jedním z dlouhodobých cílů značky PUMA je v rámci globální platformy She Moves Us podporovat všechny ženy a inspirovat je k odvaze jít si za svými sny. Její základy stojí na silných ženách, ambasadorkách PUMA, které se nebály jít za vlastními touhami. Od zpěvačky Dua Lipa přes fotbalistku Nikkitu Parris až po zpěvačku se slovenskými kořeny Zeu. „Máme moc velkou radost, že můžeme v rodině She Moves Us přivítat trenérky FITFAB Strong, které svou snahou motivovat k aktivnímu a zdravému životní stylu a edukovat, přímo ztělesňují esenci She Moves Us,“ říká Lucie Hložánková za PUMU a zakladatelka FITFAB Strong Andy Voříšková dodává: „Chceme toto výjimečné propojení spojit s oslavami pátého výročí FITFAB Strong, kam zveme všechny, aby si s námi přišli zacvičit, pobavit se a něco se dozvědět o sportu a výživě.“
Kolekce PUMA Fit je/bude dostupná ve sportisimo.cz
Programy FITFAB Strong, které je možné cvičit téměř odkudkoli zdarma, jsou dostupné zde.
Lucie Fialíková
PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 14 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.
FITFAB Strong je český online fitness projekt, jehož lekce jsou ke stažení zcela zdarma pro všechny na internetu. Autorkou programu je právnička Andy Voříšková (Pavelcová), jež s nápadem přišla během studia na vysoké škole. V současné době existuje devět programů – FITFAB Strong, FITFAB Stronger, FITFAB Strongest, FITFAB Twenty, FITFAB Power, FITFAB Light, FITFAB Well, FITFAB Kids a Cvičte doma s FITFAB Strong. Prvních sedm jmenovaných programů nabízí po šesti lekcích. Programy Kids a Cvičte doma nabízí lekce čtyři. Dohromady si tedy uživatelé mohou vybrat z 50 různorodých cvičení zaměřených na jednotlivé partie. FITFAB Strong pravidelně pořádá i víkendové sportovní akce, workshopy a přednášky pro firmy. Posledním úspěšným projektem FITFAB Strong je také online studium o výživě a fitness – FitNut akademie.
Největší tuzemský řetězec se sportovním zbožím Sportisimo vyrostl z malé české firmy založené v roce 1999. Od té doby fandí nejen sportu, ale všem zábavným aktivitám, které zákazníkům umožní „život v pohybu“. Cílem Sportisima je poskytnout jim k tomu veškeré vybavení. Aktuálně má firma celkem 209 obchodů, z toho 109 je v České republice a další jsou na Slovensku, v Rumunsku, Maďarsku a Bulharsku. Vyjma prodejen a e-shopu zastřešuje holding také výhradní distribuci několika značek, jakými jsou třeba Umbro, O´Neill nebo Lotto.