Oživte svůj outfit kabelkou z kolekce Summer Edition 2022 od české značky Patrick Poppet. S odstínem Very Peri nikdy nešlápnete vedle
Praha, 24. srpna 2022
- Kabelky Patrick Poppet – Summer Edition 2022 & Very Peri
Nejen milovnicím módy jistě neuniklo, že letošní barvou roku, kterou každoročně vyhlašuje institut Pantone, je Very Peri. Úchvatný fialový odstín (najdete pod číslem 17-3938) inspirovaný květem barvínku by měl společensky i kulturně vyjádřit všech 365 dní v roce.
Podle symboliky barev se v tomto dynamickém odstínu spojuje stálost modré a vzrušení červené. Jde o nejteplejší a nejšťastnější ze všech modrých. Představuje sílu, podporuje kreativitu a vynalézavost a dodává našemu konání vizi.
Very Peri by také měla reprezentovat změny, kterými procházíme, a upozorňovat
na spojení každodenní reality a virtuálního světa.
Tento podmanivý odstín samozřejmě nemůže chybět ani v nové kolekci kabelek Summer Edition 2022, za kterou stojí Lucie Kalousová, zakladatelka a majitelka značky Patrick Poppet. Stejně jako u ostatních modelů Summer Edition má i v tomto případě majitelka jistotu, že na pláži, na schůzce či v kavárně nikoho dalšího s touto „Very Peri“ kráskou nepotká. Každý kus je totiž originál zhotovený v jiné barevné kombinaci.
- Patrick Poppet – Summer Edition 2022

Těla poppetek Summer Edition 2022 vznikla speciálně pro značku Patrick Poppet v Mexiku, a to tradiční metodou vyplétání recyklovaných plastových pásků do dřevěné šablony zhotovené na míru. V České republice pak poppetky dostaly klopy z nejkvalitnější italské lícové usně. Jak je u značky Patrick Poppet pravidlem, většina pracovních úkonů probíhala ručně.
Vnitřek poppetek Summer tvoří jeden hlavní prostor bez podšívky. Jeho obsah chrání zmiňovaná klopa z usně s vyraženým zlatým logem značky. Zapínání je originálně řešeno ozdobným výsekem, kterým se provléknou ucha poppetky. Na vnitřní straně pod výsekem je useň zdvojená, díky čemuž klopa dobře doléhá k tělu. Poppetky Summer lze nosit v ruce, na rameni nebo elegantně na předloktí. S přehledem pojme i dokumenty formátu A4.
Z každého prodaného kusu kolekce Summer Edition 2022 posílá Lucie 100 Kč mexické nadaci En Vía, která podporuje podnikání a seberealizaci žen v Oaxace.
Materiál: 100% hovězí lícová useň (klopa), pásky z recyklovaného plastu (tělo), Rozměry: cca 42 x 32 x 14 cm (š x v x h), Délka uch: 65 cm, Cena: 4900 Kč
Další informace najdete zde: https://www.patrickpoppet.cz/summer-edition-2022/
- Lucie Kalousová, Patrick Poppet & spolupráce s Mionetto

Velkou výzvou byla letos pro Lucii Kalousovou spolupráce s jedním z nejstarších výrobců prosecca, společností Mionetto. Lucie pro značku vytvořila limitovanou edici pěti stylových kabelek a dvou obrazů inspirovaných širokým portfoliem a ikonickým designem Mionetto Prosecco. Designérka pracovala s barvami typickými pro Mionetto, tedy oranžovou, černou, ale také se světle růžovými a zlatými odstíny, které odrážejí barvu prosecca. Neodmyslitelným prvkem limitované edice jsou kožená kolečka odkazující na bublinky a bohaté perlení.
Více informací o značce a produktech Patrick Poppet najdete na www.patrickpoppet.cz. Sledovat nás můžete také na sociálních sítích – IG @patrickpoppetprague a FCB @PatrickPoppetPrague.
Mariana Pohlová
Patrick Poppet – Značku prémiových kožených kabelek – poppetek – založila Lucie Kalousová v roce 2019. Název Patrick Poppet v sobě skrývá jméno Luciina milovaného syna Patrika a anglický výraz pro „zlatíčko“. Kabelky Patrick Poppet jsou vyráběny pouze z těch nejkvalitnějších lícových usní a komponentů z Itálie i tuzemska. Usně vždy pocházejí z hospodářských zvířat, čisté geometrické tvary poppetek navíc zamezují plýtvání usněmi a vedou k redukci odpadu. Zhruba 80 % práce na kabelkách probíhá ručně.
Poznávacím znamením „poppetek“ je také na zakázku zhotovená zlatá podšívka s logy a stylové balení produktů.
Pod značkou Patrick Poppet najdete dnes kromě „poppetek“ (kolekce Black Diamond Collection, Summer Edition a 3 x 3 Collection) a doplňků také trička z organické bavlny nebo autorské obrazy Lucie Kalousové.
Lucie Kalousová – designérka a majitelka značky Patrick Poppet
Lucie Kalousová vystudovala sportovní management, poté působila v oblasti PR a eventů pro špičkové, převážně technologické světové značky. Vždy ji však silně přitahoval svět módy a umění. Své praktické zkušenosti i teoretické znalosti v této oblasti sbírala mj. v La Gallery Novesta (dnes VIDDA fashion & living concept store), na kurzech Fashion designu na Střední průmyslové škole oděvní, UMPRUM a na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara ZČU v Plzni. Lucie Kalousová je také autorkou projektu mapujícího českou módní scénu Czech Fashion Design.