Ekonomika

Módní řetězec Primark se zavázal zmrazit ceny více než tisíce dětských produktů

Praha 29. července 2022

  • Zmražení cen se týká stovek nejprodávanějších kousků z dětské kolekce před začátkem školního roku

Společnost Primark se rozhodla zmrazit ceny více než tisíce základních kousků oděvů pro děti, aby tak ulevila rodinám a jejich rozpočtu při současně rostoucích životních nákladech.

Zmrazení cen dětského zboží je reakcí na rostoucí tlak, který pociťují domácnosti po celé zemi. Týkat se bude nejoblíbenějších produktů jako je spodní prádlo, trička, kalhoty nebo šaty.

„Nabízet kvalitní módu za dostupnou cenu bylo vždy hlavní myšlenkou značky Primark. Nyní je tato hodnota důležitější než kdy dříve. Děti rychle rostou a nákup oblečení patří mezi významné rodinné výdaje. Doufáme, že zafixováním cen dětského zboží dokážeme rodinám v současné náročné době, kdy vše citelně zdražuje, alespoň trochu pomoci,“ uvedl Maciej Podwojski, obchodní manažer pro region střední a východní Evropy.

Závazek značky Primark zmrazit ceny základních kousků z kolekce dětské módy* se týká těchto produktů:

  • Mikina: cena od 155 Kč
  • Šaty: cena od 155 Kč
  • Bunda: cena od 470 Kč
  • Spodní prádlo: cena od 130 Kč za 10 ks
  • Ponožky: cena od 90 Kč za 10 ks

Mnoho produktů, kterých se zmrazení cen týká, spadá navíc pod značku Primark Cares, což znamená, že jsou vyrobené z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících z udržitelnějších zdrojů. Jedná se například o tričko s dlouhým rukávem nebo džíny, vyrobené z bavlny získané prostřednictvím Programu na udržitelné získávání bavlny (PSCP) – největšího programu svého druhu v rámci módního odvětví. Cílem tohoto programu je vyškolit zemědělce k pěstování bavlny pomocí udržitelnějších zemědělských metod, což pomáhá nejen snižovat dopad na životní prostředí, ale také zlepšovat jejich živobytí.

Nejbližší prodejnu Primark naleznete na tomto odkazu.

*Uvedené ceny se vztahují k nejoblíbenějším produktům z kolekce určené pro mladší děti (1,5 až 8 let). V případě omezeného počtu produktů a velikostí mohou být ceny nižší. Zatímco ceny většiny dětských produktů byly zamrazeny, u vybraných produktů dojde k navýšení ceny. I v tomto případě je cílem společnosti nabídnout produkty za co nejdostupnější ceny.

Kateřina Outlá

Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 70 000 lidí ve 14 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování pokračuje společnost v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout do konce roku 2026 celkového počtu 530 prodejen, včetně chystaného vstupu na slovenský a rumunský trh.

Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem. Zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030. Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky v dodavatelském řetězci.

Sdílejte ...