Turistika

Emirates přináší na své paluby prémiový obsah největší arabské streamovací platformy Shadid skupiny MBC GROUP

Dubaj, SAE, 29. června 2022

 Letecká společnost Emirates stvrzuje spolupráci s Shadid, největší arabskou streamovací platformou působící po celém světě, a na paluby svých letů tak přináší prostřednictvím svého zábavního systému ice exkluzivně její prémiový obsah.

Shadid je členem MBC GROUP, největší mediální společnosti v regionu Blízkého východu a severní Afriky.  

Díky tomuto partnerství je zábavní systém ice jediným kanálem, který nabízí přístup k velmi oblíbeným titulům Shahid Originals.

Od července 2022 si tak všichni zákazníci Emirates mohou užít rozsáhlý výběr více než 135 hodin zábavy Shahid z 15 pořadů vhodných pro všechny členy rodiny. Součástí nabízeného obsahu jsou i titulky, které jej zpřístupňují ještě většímu mezinárodnímu publiku na palubách Emirates.

Nově přidané tituly z dílny Shahid rozšiřují rozsáhlou arabskou sbírku již dostupnou na palubách Emirates s více než 420 audio kanály a 170 kanály filmů a televizních pořadů.

Cenami ověnčený zábavní systém ice s více než 5 000 kanály nabízí bezkonkurenční šíři obsahu ve 40 jazycích, ta je plně k dispozici široké globální zákaznické základně Emirates s více než 4 000 hodinami filmů a televizních pořadů a téměř 3 500 hodinami hudby a podcastů.

„Jsme nadšeni, že můžeme na palubě přivítat přední světovou arabskou streamovací službu. Cestující tak mohou sledovat všechny své oblíbené pořady stejně jako to dělají doma. Těšíme se na rozšíření partnerství a zpřístupnění ještě více oblíbených pořadů a filmů z portfolia MBC našim zákazníkům také v budoucnu,“ řekl Patrick Brannelly, senior viceprezident Emirates pro maloobchod, zábavu a konektivitu.  

„Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme se stali partnerem Emirates, oceňované letecké společnosti, která se stejně jako my vždy snaží dát svým zákazníkům to nejlepší. Spolupráce s Emirates je naším prvním leteckým partnerstvím.  Jejich globální působení nám umožňuje oslovit diváky z mnoha nových trhů a rozšířit dosah našich pořadů i naše značky,“ uvedla Natasha Matos-Hemingway, obchodní a marketingová ředitelka ve společnosti MBC GROUP. „Máme velkou radost, že můžeme zákazníkům společnosti Emirates nabídnou služby streamovacího kanálu Shahid, a to v nejrušnějším období celé sezóny.“

V arabském regionu se těší velké oblibě seriál Rashash, který patří právě do produkce Shahid, a poprvé bude vysílán také leteckou společností na palubě Emirates. Kromě něj si zákazníci mohou užít další vlastní tvorbu streamovací služby Shahid i trháky v produkci MBC GROUP, včetně Anbar 6, Hell’s Gate, Dor Al Omor, Nemra Etnein, Al Shak, Al Jedar Al Rabea, Rahn El Tahqiq, 2020, Bi Saraha Ma’a, Dofa’at Beirut, Aghani Min Hayati, Kaf w Dafoof a Salon Zahra. Tento obsah pochází z Království Saúdské Arábie, Kuvajtu, Egypta a Libanonu.

Kromě zábavy nabízí zábavní systém ice řadu dalších praktických funkcí, například kontrolu stavu letu během cesty či pohled ven v reálném čase během vzletu a přistání, jenž zajišťují kamery umístěné na přídi, ocase letadla a jeho břiše. Dále je součástí také průvodce po Dubaji, Emirates RED ─ první televizní nákupní kanál na světě nebo například LinkedIn Learning.

Zákazníci Emirates mají možnost si před odletem projít nabídku ice s více než 5 000 kanály nabízející filmy, hudbu, televizní pořady, dokumentární tvorbu a mohou si také vytvořit vlastní seznam skladeb pomocí mobilní aplikace Emirates a synchronizovat si jej na palubě letadla.

Pro více informací navštivte: https://www.emirates.com/cz/czech/experience/inflight-entertainment/

Více o streamovací službě Shahid naleznete zde: shahid.net

Tereza Procházková,   Nina Černá

Sdílejte ...