Letní hra Rádia Blaník nabízí zadavatelům zásah až 1,2 milionu posluchačů
Praha 17. června 2022

Celá soutěž Rádia Blaník je koncipována tak, aby propojila všechny dostupné kanály značky, od on-air vysílání, přes web až po sociální sítě. Celkem se tak nabízí i zajímavý mediální prostor pro partnery této soutěže, kterým se otevírá možnost zasáhnout kampaní až 1,2 milionu posluchačů týdně.
„Soutěž jsme koncipovali tak, že vygeneruje více než 700 zmínek napříč celým éterem. Díky tomu budou komunikací zasaženi téměř všichni posluchači Rádia Blaník, s tím, že posluchač v průměru uslyší informaci o soutěži téměř stokrát,“ vysvětluje Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu Media Bohemia.
Koncept soutěže je postavený na klasickém rádiovém modelu, který se zaměřuje na cílený poslech rádia. Pravidla jsou jednoduchá, posluchači hledají zvolenou výherní kombinaci českých písniček. Kdo ji ve vysílání najde a zavolá jako první do živého vysílání Rádia Blaník, získává denní prémii, ale hlavně postupuje do finálového kola hry o jednu ze 4 hlavních výher. A tady už to bude hodně o štěstí. Každý z finalistů dostane jednu netradiční otázku a jeho úkolem bude tipnout si co nejpřesnější odpověď´. Vyhrává ten soutěžící, jehož tip bude nejblíže reálnému výsledku.
„Rádio Blaník tím, že získalo v podstatě formát celoplošného rádia, tak se nyní také zaměřuje na marketingové aktivity a kampaně, které mají potenciál oslovit velkou masu posluchačů současně,“ vysvětluje Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník.
Zuzana Nevoralová
Mediální skupina Media Bohemia je jednou z nejvýznamnějších českých mediálních skupin. Jejími vlastníky a zároveň zakladateli jsou Daniel Sedláček a Jan Neuman. Díky rozsáhlým akvizičním aktivitám se Media Bohemia stala největší tuzemskou rozhlasovou skupinou. Součástí skupiny jsou čtyři rozhlasové programové sítě obsahující 40 stanic, 2 rozhlasová a 1 internetové mediální zastupitelství s celkovým zásahem více než 5 milionu lidí, obsahové weby, e-shopy a nahrávací a dabingové studio.