Galerie Harfa láká na nové značky
Praha, 4. května 2022

Milovníci módy a doplňků mají opět o důvod víc vyrazit za nákupy do Galerie Harfa. Oblíbené nákupní centrum v blízkosti O2 Arény navazuje na úspěšné otevření prémiových módních prodejen na konci loňského roku a do svého portfolia přidává další značky. Příznivce kvalitního denimu potěší prodejna Pepe Jeans, dámy francouzská značka spodního prádla Etam a mladé příznivce originální módy prodejna House. V neposlední řadě Harfa potěší také maminky a jejich děti značkou Next Kids.
Po loňském úspěšném uvedení značky HalfPrice a otevření prodejny Benetton, nabízí Galerie Harfa další lákadla v podobě nových módních značek.
“Jsme moc rádi, že můžeme navázat na loňské úspěšné rozšíření portfolia prodejen a nabídnout našim zákazníkům i další zajímavé značky,” říká Martina Tlustá, marketingová manažerka Galeria Harfa. “Zvláště jaro vnímáme jako ideální načasování, které jde ruku v ruce se zrušením protiepidemických opatření a návštěvníci si tak budou vedle nakupování užít třeba podívanou v rámci pravidelných kuchařských show, nebo si dopřát odpočinek pod otevřeným nebem na našich Terasách, které již zahájily provoz,” doplňuje Tlustá.
Na značky!
První letošní vlaštovkou bylo znovuotevření prodejny oblíbeného řetězce CCC. Prodejna na Harfě prošla celkovou rekonstrukcí, aby lépe splňovala měnící se potřeby zákazníků z hlediska nabídky i organizace v rámci prostor prodejny. Stejně tak došlo na rekonstrukci a nový kabát prostor knihkupectví Luxor. Cílem bylo zajistit do celé prodejny bezbariérový přístup, uzpůsobený potřebám vozíčkářů a kočárků. Nově přibyl také koutek Knižního klubu.
V oblasti módy zahájila v březnu svůj provoz v Galerii Harfa prodejna francouzského spodního prádla značky Etam, která je u žen oblíbena díky sortimentu pro různé příležitosti i věkové kategorie. Další nově otevřená prodejna patří zahraniční značce Wittchen, která je lídrem na trhu exkluzivních kožených výrobků. V nabídce sortimentu najdete zboží od peněženek přes kabelky až po cestovní kufry. Do portfolia obchodů nabízejících módu a doplňky zejména pro ženy, se zařadila také prodejna Top Concept VM. Vedle ručně vyráběných šperků italské značky Murano, nabízí také klobouky, čepice a dámské oblečení z přírodních materiálů. Specialitou jsou ručně malované dámské šály ze 100% hedvábí.
Pro fanoušky denimu
V dubnu Galerie Harfa potěšila zákazníky otevřením prodejny Pepe Jeans, britského výrobce ležérní džínové módy. V pořadí čtvrtá prodejna v rámci Prahy je prostorově i nabídkou tou největší. “Z hlediska prodeje vidíme otevření pobočky v Galerii Harfa jako významný krok s velkým potenciálem,” říká majitel prodejny Dušan Grufík.
Stylová dětská móda
Výčet prodejen doplní i vyhledávaná anglická značka zaměřená na dětskou módu Next Kids, která vyrábí stylové oblečení pro děti od miminek do 12 let. Jedná se teprve o druhou pobočku v Praze, není tedy pochyb, že návštěvníky její otevření potěší. “Značka Next úspěšně obléká děti z celého světa, a my jsme rádi, že ty české k nim mohou patřit také,” říká Olga Wagnerová jednatelka společnosti. “Pro Galerii Harfa jsme se rozhodli i proto, že je oblíbeným nákupním místem a zároveň útočištěm pro maminky s dětmi i rodiny celkově,” dodává Wagnerová.
V květnu pak uzavře jarní nadílku nových prodejen módní značka House, která je určena mladým individualistům, kteří chtějí prostřednictvím oblečení vyjádřit svůj jedinečný styl.
Michaela Šimková
Obchodní centrum Galerie Harfa v pražských Vysočanech bylo otevřeno 11. listopadu 2010. Od počátku svého provozu se profiluje jako obchodní centrum nové generace. Jedním z výjimečných rysů je propojení se sousední O2 arenou, patřící mezi nejmodernější komplexy tohoto typu v Evropě. Velkokapacitní parkoviště, vzdušné a přehledné prostory třípatrového obchodního centra se 160 obchody nabízí zákazníkům nejen nezbytné nákupy, ale i zábavu, sport a gastronomické zážitky. Střecha Galerie Harfa se od roku 2011 pyšní DinoParkem, který je jediný v Praze a do hlavního města přináší ověřený koncept zábavy a vzdělávání známý z Plzně, Ostravy a Vyškova. V zimních měsících je na střeše v provozu kluziště o rozměrech 20 × 30 m. V srpnu 2016 se investiční skupina WOOD & Company stala hlavním akcionářem a majitelem administrativního a obchodního