Zábava

PUMA a Winnie Harlo –  nová kolekce plavek a spodního prádla Radiate společne oslavují sebevědomí

Praha; 29. dubna, 2022

Sportovní značka PUMA se spojila s mezinárodně uznávanou modelkou Winnie Harlow a společně uvádí na trh nejnovější kolekci plavek a spodního prádla v kampani, která se zaměřuje na podporu ženského sebevědomí a odvahy. Kampaň je součástí platformy PUMA „SHE MOVES US“, která oslavuje a inspiruje ženy po celém světě.

Spodní prádlo a plavky, které vyrábí PUMA společně se svou dceřinou společností stichd®, jsou určeny všem ženám a dívkám. Kolekce přináší kombinovatelné topy a spodní díly ve výrazných barvách, které jsou vyrobeny z udržitelnějších materiálů.

Spodní prádlo, které Winnie Harlow v kampani oblékla, zahrnuje měkkou vyztuženou podprsenku a bezešvé bokovky, svítící top s výstřihem a svítící kalhotky z organické bavlny. Kolekce také přináší jednodílné plavky z recyklovaného nylonu, bandeau top a kalhotky ve tvaru V z recyklovaného nylonu, šortky s vysokým pasem z recyklovaného polyesteru, top s nabíraným výstřihem a šortky s vysokým pasem z recyklovaného nylonu.

„Miluji svou PUMA rodinu a jsem vděčná, že mohu být součástí kampaně „She Moves Us“. Reprezentace je tak důležitá a klíčová. Je to něco, co prosazuji už od svých začátků v branži. Je osvěžující spolupracovat se značkou, jako je PUMA, která sdílí stejné hodnoty, „ říká Winnie Harlow.

Prostřednictvím platformy „She Moves Us“ sdružuje PUMA své ambasadorky, jež se spojují s ženami po celém světě, aby iniciovaly diskusi o tématech, která jsou v dnešní době pro dívky i ženy, klíčová. „Doufám, že pomáhám otevřít dveře ještě o kousek víc, aby jimi mohly projít i další ženy. Moji mentoři to udělali pro mě a mou ambicí je udělat to samé pro ostatní. Chci i nadále pomáhat prosazovat sebevědomí, inkluzi a přijetí,“ dodala Winnie Harlow.

Vybrané produkty z kolekce plavek a spodního prádla Radiate Boldness budou dostupné v průběhu května na Trenyrkarna.cz, v A3Sport a na Puma.com

Lucie Fialíková

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

Společnost stichd, člen skupiny PUMA, je důvěryhodným partnerem značky se sídlem v nizozemském městě ‚s-Hertogenbosch. Společnost zaměstnává více než 600 lidí a mezi její současné partnery značky patří: PUMA, Tommy Hilfiger, Levi’s, Head, Calvin Klein, tým Mercedes Formule 1, Scuderia Ferrari, Oracle Red Bull Racing, BMW Motorsport, Porsche Motorsport, Ayrton Senna, Formule 1, Formule E a fotbalový klub Manchester City. Společnost stichd je hrdá na to, že vyrábí produkty, které jsou univerzální a osobité pro každého – od značkových ponožek a spodního prádla až po módní plavky, fanwear a lifestylové oblečení a doplňky. Ve společnosti stichd jsou výrobky vnímány jako pokorní hrdinové – kousky, které jsou pro mnohé intimní a uznávané. Díky spolupráci s řadou světových prémiových značek vytváří stichd výjimečné produkty pro globální publikum; dosahuje rovnováhy mezi porozuměním rozmanitým značkám a trhům a zároveň vytváří produkty, které lidé milují. S posláním Consciously Craft Convenience společnost stichd neustále inovuje a zůstává lídrem v oblasti módních doplňků, fanwearu a lifestyle oblasti.

Sdílejte ...