Gastronomie+++

Kofola má eshop, pomáhá jí Mailstep

Praha 11. dubna 2022

Dvě silné české značky se rozhodly spolupracovat. Známý výrobce nápojů spustil originální eshop podporující lokální výrobce. Logistiku zajišťuje největší fulfillmentová společnost na tuzemském trhu.

Kofola se v Česku a na Slovensku vyrábí už více než 60 let a každý rok připravuje speciální kampaně odkazující na lokálnost a kvalitu zdejších značek a výrobců.

A jinak tomu není ani v případě letošní kampaně „Méně cukrování, více lásky“, v rámci které Kofola spouští i originální Kofolashop.cz. Cílem nového e-shopu je podpořit lokální výrobce a vytvořit jedinečné, praktické a lokální věci, které budou odrážet hlavní myšlenku nové kampaně Kofola. A tak vznikl #merchcochces.

Na projektu spolupracují výhradně české a slovenské firmy

Kofola oslovila malovýrobce z Česka a Slovenska, kteří jí na přelomu roku navrhli a vytvořili všechno, co lze nalézt v e-shopu. To ale nebylo vše. Celý projekt byl vytvořen výhradně s československými firmami – od platformy pro e-shop až po malou bratislavskou dílnu s upcyklovanými věcmi.

„S vlastní logistikou e-shopu nemáme zkušenosti, proto jsme oslovili českou jedničku v oblasti fulfillmentu – MailStep. Ta se stará o to, aby naše zboží bylo doručeno zákazníkovi rychle a kvalitně. Díky tomu, že je o naskladnění výrobků, každodenní vyřizování a expedici objednávek dobře postaráno, my se můžeme věnovat rozvoji našeho Kofolashopu a doplňovat nové řady našeho #merchcochces,“ vysvětluje Eva Stejskalová, junior brand manažerka Kofoly.

Bez fulfillmentu žádný e-shop nefunguje

Samotný pojem fulfillment se stará vše kolem objednávek z e-shopu – od jejich uskladnění přes zkompletování po doručení konkrétnímu zákazníkovi.

„Velmi rádi jsme se stali součástí tohoto unikátního projektu, který má v sobě silný příběh. Pro takový projekt je klíčové, aby objednávka z e-shopu byla vyřízena v požadované kvalitě, a doručena včas. A to je díky fulfillmentu možné,“ dodal Libor Hudeček, CEO společnosti MailStep.

Jiří Böhm, Tomáš Vrána

Mailstep je logisticko-technologická společnost a lídr trhu v České republice v oblasti fulfillmentu pro e-shopy. Aktuálně zajišťuje servis pro více než 200 e-shopů střední a západní Evropy, a pro několik evropsky významných klientů v oblasti e-commerce subscription (předplatné věcí). Technologické řešení Mailstepu je propojeno s více než 50 evropskými balíkovými dopravci, předními marketplaces a největšími tuzemskými i světovými e-shopovými platformami (Shoptet, Shopify a další). Mailstep je na trhu od roku 1990. V roce 2021 koupila investiční skupina Emma Capital Jiřího Šmejce 70% podíl ve společnosti Mailstep, zakladatel společnosti Jan Rozlivka drží 30% podíl.


Kofola odstartovala svou cestu československými dějinami v roce 1960. Poté, co z nejvyšších státních míst vzešlo zadání vytvořit ryze československý nápoj, který bude schopen konkurovat západním kolám. Úkolu se chopil doc. Zdeněk Blažek, CSc., který vytvořil tu správnou formuli pro sirup KOFO, jehož základem je čtrnáct bylinných a ovocných složek. Originální Kofola si brzy získala srdce Čechoslováků a její věhlas rostl. Až Sametová revoluce vrazila do éry Kofoly klín… S opět nabytou svobodou rostla chuť Čechoslováků po dříve nedostupných zahraničních kolách a Kofola mizela z výsluní. Nový život jí vdechla po roce 2000 až rodina Samarasů, která se doslova zasloužila o její comeback. Dnes patří tradiční bylinková Kofola Original do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, jednoho z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s jedenácti výrobními závody na pěti evropských trzích, který pečuje o další tradiční značky. Do produktového portfolia firmy patří hroznová Vinea, pramenitá voda Rajec, minerální voda Kláštorná Kalcia, řada sirupů Jupí, dětské nápoje Jupík nebo energetický nápoj Semtex. Pod křídly skupiny Kofola najdete i LEROS, tradičního výrobce bylinných směsí, a českou značku UGO, která prorazila díky čerstvým šťávám a konceptu zdravého stravování.

Sdílejte ...