Jarní soutěž o stylovou Vespu i odměna za pravidelné nákupy
Praha 12. března 2022
Zákazníci Westfield Chodov se mohou těšit na novinky věrnostního programu.
Od března se mohou zákazníci věrnostního programu Westfield Chodov těšit na ještě výhodnější nákupy. Díky speciálnímu cashback programu na ně od teď čeká odměna ve výši 250 Kč za každý jejich desátý nákup nad 500 Kč. Jaro navíc někteří z nich doslova nastartují stylově, a to na ikonickém skútru VESPA. O ten mohou soutěžit v průběhu března.
S jarem přichází do Westfield Chodov odměny za nákupy. Každý zákazník, který je registrovaný ve věrnostním programu centra, aktivuje si funkci cashback a nakoupí v kterékoliv z prodejen Westfield Chodov, získá 10 bodů za každý nákup nad 500 Kč. Za každých nasbíraných 100 bodů budou zákazníci pravidelně odměněni částkou 250 Kč, která jim bude připisována zpět přímo na jejich bankovní účet. Stačí pouze účtenky od všech nákupů naskenovat do mobilní aplikace Westfield Chodov, která je k dispozici ke stažení na platformách App Store nebo Google Play.
„Novinka v našem věrnostním programu – cashback – je skvělou zprávou pro naše věrné zákazníky, kterým budeme nově vracet část jejich útraty v obchodech našeho obchodního centra na bankovní účet. Stačí vyfotit a nahrát účtenky do mobilní aplikace. V České republice jsou naše centra první, která takovou výhodu v rámci věrnostního programu zákazníkům nabízejí, a další inovace chystáme i do budoucna,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.
Od 4. do 27. března bude pro všechny registrované věrnostní zákazníky připravena speciální Club Lounge, kde mohou soutěžit o dárky v kole štěstí a zařadit se do slosování o ikonický skútr VESPA. Club Lounge, která je otevřena každý den mezi 11.00 a 19.00, najdou zákazníci na náměstíčku u prodejny Bambule.
Registrace do věrnostním programu je zdarma a je možné ji provést na webových stránkách centra. Stávající členové mohou aktivovat cashback po přihlášení do věrnostního programu na webu či přímo v mobilní aplikaci. Kromě novinky cashback nabízí věrnostní program svým zákazníkům i další výhody od exkluzivních slev ve vybraných obchodech a restauracích, prodlouženého parkování zdarma, až po přednostní vstup na vybrané události nebo další služby za zvýhodněnou cenu.
Tereza Prokopová, Petra Valentová
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je přední globální developer a provozovatel vlajkových nákupních destinací s portfoliem v hodnotě 55 mld. EUR (k 30. červnu 2021), z čehož 86 % tvoří maloobchod, 7 % kancelářské prostory, 5 % konferenční a výstavní prostory a 2 % služby.
Skupina URW v současné době vlastní a provozuje 86 obchodních center včetně 53 vlajkových center v nejdynamičtějších městech Evropy a USA. Skupina Unibail-Rodamco-Westfield působí na dvou kontinentech a ve 12 zemích světa. Poskytuje jedinečnou platformu pro maloobchodníky a značky a svým zákazníkům nabízí výjimečné a neustále nové zážitky.
Díky podpoře 2 900 profesionálů a jedinečné úspěšné historii a know-how má skupina Unibail-Rodamco-Westfield ideální postavení ke generování nadprůměrné hodnoty a k rozvoji špičkových projektů.
Skupina Unibail-Rodamco-Westfield na sebe upozornila programem Better Places 2030, jehož ambicí je vytvářet lepší místa, která berou ohled na nejpřísnější ekologické standardy a přispívají k rozvoji lepších měst.
Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield jsou kotovány na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW) se sekundární kotací v Austrálii prostřednictvím nástroje Chess Depositary Interests (CDI). Skupina má rating BBB+ od společnosti Standard & Poor’s a Baa2 od společnosti Moody’s.
Další informace získáte na adrese www.urw.com.
Navštivte naši knihovnu médií na adrese www.mediacentre.urw.com.
Sledujte aktuality o skupině na sociálních sítích Twitter @urw_group, LinkedIn @Unibail-Rodamco-Westfield a Instagram @urw_group.