Až 80 % problémů s digitálními technologiemi lze řešit na dálku
Praha, 16. dubna 2021
S běžnými IT problémy už není třeba spěchat do servisu nebo se dobývat do call centra. Na český trh vstupuje startup Marwin.help, který svým klientům nabídne kompletní poradenství v oblasti digitálních technologií na dálku. Zkušení odborníci pomohou vyřešit problémy od připojení k wifi až po výběr nové počítačové sestavy. Uživatelé tak budou mít svého osobního IT poradce k dispozici okamžitě a odkudkoliv. Pro konzultace totiž Marwin.help využívá výhradně prostředí webové stránky, telefonu nebo augmentované reality. Vzdálená podpora snižuje bezpečnostní rizika a má potenciál výrazně zrychlit řešení technologických problémů.
Marwin.help nabízí svým klientům služby osobního IT asistenta, který poradí s nefunkční wifi, či používáním konkrétní aplikace. „Ke každému klientovi přistupujeme individuálně. Vedle osobního bankéře či lékaře tak mohou uživatelé mít i svého IT poradce, který pomůže s každodenními problémy. Profesionálům z oboru zase dokážeme výrazně ušetřit čas,“ říká Marcel Kasanický, zakladatel služby Marwin.help, a dodává, že přes 80 % problémů s digitálními technologiemi lze vyřešit na dálku, zcela bez nutnosti navštívit servis nebo zdlouhavě kontaktovat call centrum.
Důležitá „mikropomoc“

Rozvoj technologií a nárůst využívání digitálních produktů a služeb vede ke stále větší potřebě starat se o zákazníky, kteří čelí nástrahám digitálního světa. Přesun spotřebitelů do virtuálního prostředí, akcentovaný mimo jiné i současnou koronavirovou pandemií, má za následek rostoucí důležitost zákaznické podpory na dálku i rychlých řešení: „Uživatelé potřebují někoho, na koho se mohou obrátit s každodenními problémy v oblasti IT, ale i v otázkách nových technologií jako je bankovní identita nebo virtuální realita,“ komentuje Kasanický.
Poradí i v otázkách bezpečnosti
Kromě technické podpory chce Marwin.help vzdělávat své uživatele a naučit je, jak bezpečně využívat digitální technologie. Experti uživatelům vysvětlí bezpečné používání aplikací a digitálních služeb nebo osvojení si pravidel pro vytváření a používání bezpečnostních hesel. Poradí také se správným zabezpečením dat a aktualizací antiviru. „Digitalizace jde ruku v ruce s řadou bezpečnostních rizik, které bychom neměli brát na lehkou váhu. Naším cílem je dosáhnout větší informovanosti o aktuálních hrozbách v online prostředí, jako je například phishing, a ukázat uživatelům, jak se účinně chránit,“ říká Kasanický.
Barbora Horáčková (Somrová)
O Marwin.help
Nová služba Marwin.help pomáhá s běžnými digitálními problémy, které potkávají každého uživatele technologií. Připojení k Wi-Fi, nechtěně smazané kontakty, nefunkční počítač či zaseknutá tiskárna? Pro Marwin.help není žádný problém příliš malý. Specializuje se i na drobné věci, se kterými lidé bojují denně – jak napsat zavináč na klávesnici, hledání zmizelé ikonky na mobilu nebo třeba problém s vytištěním emailu. Vše navíc řeší na dálku, takže nikam nemusíte. Někteří klienti kontaktují asistenty Marwin.help i denně. V mnoha případech tato služba nahradí kamarády a kolegy, se kterými obvykle problémy řešili. Služba Marwin.help je IT pomoc, která se přizpůsobí potřebám klientů a mluví lidským jazykem, kterému rozumí opravdu každý. www.marwin.help