Ekonomika

Vánoční atmosféru přinese Centrum Černý Most svým zákazníkům až domů

Praha, 4. prosince 2020

 Ani letos nehodlá Centrum Černý Most své zákazníky připravit o vánoční zážitky. Vzhledem k aktuálnímu omezení hromadných akcí přinese kus vánoční atmosféry svým zákazníkům až domů – formou výher ve velké adventní soutěži, speciálního vánočního spotu nebo skrze tradiční Vánoční noviny. Před samotným Centrem i tento rok vyroste oblíbené kluziště a jeho interiéry už teď zdobí nová vánoční dekorace.

Za Mikulášem i na brusle už v sobotu 5. prosince

Tradičně velmi populární kluziště se veřejnosti s otevře už 5. prosince. Provoz zábavné atrakce bude omezen v souladu s platnými hygienickými opatřeními. Zahájení bruslařské sezóny ovšem možná zpestří i Mikuláš s čerty a anděly, kteří budou za příznivé situace rozdávat sladkosti a Vánoční noviny. Mikuláše bude možné potkat mezi 16.00 a 21.00 uvnitř Centra a v jeho okolí a zároveň i na ledové ploše, kde si s dětmi zabruslí v časech 15.45–18.00 a 18.30–21.00.

Velká adventní soutěž o balíčky v hodnotě 10 000 Kč

Centrum Černý Most si pro své zákazníky nově připravilo velkou adventní soutěž o speciální vánoční balíčky. Soutěží chce Centrum potěšit celkem 4 rodiny, které v tematických balíčcích najdou knihy, kosmetiku, hračky, sýry, vánoční stromeček a mnoho dalšího – to vše v celkové hodnotě 10 000 Kč. Soutěž proběhne ve čtyřech kolech na sociálních sítích Centra každou adventní neděli: 29. listopadu a 13. prosince na Facebooku, 6. a 20. prosince zase na Instagramu.

V prvním a posledním kole soutěže mohou naši zákazníci nominovat rodinu, která by si výhru zasloužila nejvíce. Vánoční svátky takto chceme využít k podpoře těch, kteří se aktuálně nacházejí v těžké životní situaci, nebo naopak pomáhají druhým. Těmto vybraným rodinám kurýr doručí balíček až domů, vysvětlujeMichaela Matlasová, marketingová manažerka Centra Černý Most.

V úterý 1. prosince se Centrum opět připojilo ke světovému dni štědrosti a dobrých skutků Giving Tuesday a vyzvalo své zákazníky k recyklaci starého textilu.

Naladěni na vánoční vlnu

Specialitou letošní adventní sezóny bude zejména tematické vánoční video. Na sociálních sítích Centra se objeví 5. prosince, a nejen dětské diváky pobaví příběhem o záchraně Vánoc. Až domů přinesou zákazníkům Centra sváteční atmosféru i Vánoční noviny. Ve svých schránkách je najdou obyvatelé Černého Mostu a okolí. Dále budou noviny s tipy na dárky, receptem od známého šéfkuchaře Jana Punčocháře nebo rozhovorem s hereckou rodinou Tomáše Matonohy a Lucie Benešové k dispozici přímo v Centru a digitálně na jeho webových stránkách.

Na ty, co se vydají naladit na vánoční vlnu přímo do Centra, pak bude čekat velkolepá výzdoba v tradičních anglosaských motivech. Chybět nebude ani vánoční stromek a živý betlém před západním vstupem – ten bude k vidění 11.–13., 18.–20. a 23. prosince vždy od 10.00 do 18.00.

Interiér centra ozdobí zase Strom splněných přání, který přibližuje příběhy a přání celkem 50 seniorů. Těm mohou kolemjdoucí jejich vánoční přání vyplnit a věnovat tak dárek, který vykouzlí úsměv na tváři a skutečně pomůže.

Nové bezpečnostní technologie a opatření

Do vánočního hávu se převlékly i infografiky, které zákazníky upozorňují na bezpečnostní a hygienická pravidla.

Úplnou novinkou je infračervený teploměr, který zákazníkům poslouží k preventivní kontrole tělesné teploty už při vstupu do Centra.

Adam Dudek, Michaela Matlasová                                            

O společnosti Unibail-Rodamco-Westfield

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je předním globálním developerem a provozovatelem nákupních destinací. Její portfolio, jehož hodnota byla k 31. prosinci 2017 oceněna na 62 mld. eur, tvoří z 88 % komerční komplexy, ze 7 % kancelářské prostory a ze 6 % konferenční a kongresové prostory. Skupina vlastní a provozuje 102 nákupních center, z nichž 56 tvoří vlajková centra v nejdynamičtějších městech Evropy a Spojených států amerických. Do nákupních center společnosti Unibail-Rodamco-Westfield každoročně zavítá 1,2 mld. návštěvníků. Díky unikátní platformě, kterou skupina Unibail-Rodamco-Westfield poskytuje maloobchodním značkám a pořadatelům eventů, se zákazníkům dostává jedinečných a stále nových zážitků. Společnost působí ve 13 zemích na dvou kontinentech. Se svým týmem 3 700 profesionálů, historií úspěšných projektů a špičkovým know-how má Unibail-Rodamco-Westfield ideální pozici pro realizaci projektů světové třídy na té nejvyšší úrovni. Skupina se ve svém odvětví může pochlubit množstvím připravovaných developerských projektů v hodnotě 13 mld. eur.

V souladu se svým programem Better Places 2030 společnost Unibail-Rodamco-Westfield vytváří „lepší místa“, která respektují nejvyšší ekologické standardy a zlepšují kvalitu života ve městě. Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je kotována na burzách Euronext Amsterdam a Euronext Paris (Euronext ticker: URW). Sekundárně se její Chess Depositary Interests (CDI) obchodují i v Austrálii. Skupina má rating A od agentur Standard & Poor’s, Moody’s a Fitch Ratings.

Pro více informací navštivte www.urw.com.

Sdílejte ...