Česká LemonPay posiluje! Nově se rozšíří o síť klientů Gusto Karty
Praha 2. prosince 2020
Český fintechový projekt LemonPay se bude významně rozšiřovat. Od listopadu totiž přebírá portfolio klientů Gusto Karty. Jde řádově o desítky tisíc uživatelů elektronické a benefitní karty. „Tím se dostáváme do Top 5 největších hráčů na našem trhu, a to během čtyř měsíců od oficiálního spuštění,“ prohlásil Petr Skoč, obchodní ředitel karty LemonPay, se kterou lze platit všude. „Hledali jsme cestu, jak pro své klienty zajistit ještě lepší servis a hlavně nejširší akceptační síť. Spojení bylo logickým krokem,“ dodal Lukáš Malík, marketingový manažer Gusto Karty.

Už během listopadu přecházeli uživatelé Gusto Karty do sítě LemonPay. Vydávání karet a celkové přepnutí služeb proběhne do konce roku. Migrace se týká také přehledného portálu, kde mohou zaměstnavatelé nastavovat a spravovat veškeré benefity. „Máme dostatečné skladové zásoby karet, do čtrnácti dní jsme schopní všechny klienty obstarat a dále jim vysvětlit, s jakými výhody mohou nově počítat,“ popsal proces Petr Skoč, podle kterého byl pro propojení těchto dvou českých subjektů klíčový technologický náskok LemonPay.
Gusto Karta totiž hledala partnera v oblasti rozšíření stávajících služeb. A právě přes LemonPay nemusí její klienti řešit akceptační síť, a to ani v rámci online plateb, neškrtí ji žádný denní limit nebo časové omezení prostředků. Novou českou kartu, která je vydávána ve spolupráci s Mastercard, automaticky přijímají platební terminály v restauracích, lékárnách nebo dalších službách. „Jsme rádi, že spolupráce s Mastercard umožní službě LemonPay rozšířit a zpřístupnit své řešení další velké části klientů. Díky největší akceptační síti v zemi, kterou Mastercard nabízí, teď budou tito klienti moci použít svou kartu mnohem častěji a naplno tak využívat všech jejích výhod,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard.

Reakce klientů Gusto Karty na změnu jsou zatím jen dobré. „Jde to snadno, když jim k tomu, co už dnes nabízíme jako standard v jedné kartě, dodáte ještě neoddiskutovatelně nejlepší partnerskou síť,“ vysvětlil Lukáš Malík z Gusto Karty.Ta vstoupila na český a slovenský trh před třemi lety.
„S Gusto Kartou máme velmi podobnou strategii a myšlení. Proto jsme nad možností odkupu jejich portfolila klientů neváhali. Propojení dvou českých firem je také zajímavým signálem pro náš trh, který v současné době ovládají velké společnosti z Francie. Těší nás, že v konkurenčním boji hodně posílíme,“ prohlásil Petr Skoč, který se v prostředí benefitů pro zaměstnance pohybuje kolem 10 let.
Urychlení procesu kvůli testům na Covid
Dalším důležitým požadavkem ze strany klientů a Gusto Karty byla také rychlost. Firmy si totiž přejít využít LemonPay také k tomu, aby si ní mohly platit například na testy na Covid. „Zaznamenáváme velký zájem a dotazy na toto téma. Jsme naštěstí dostatečně flexibilní a tak hned po obdržení naší karty ji mohou zaměstnanci využít právě v nemocnicích nebo na testech, kde je možné platit elektronickou kartou. Ze strany zaměstnavatelů je právě po tomto velká poptávka,“ prohlásil Petr Skoč. „Lékárny jsou navíc v podzimních a zimních měsících velmi oblíbené, lidi kupují vitamíny, přípravky proti rýmě a chřipce, další doplňky stravy.“
Jiří Uhlíř
O LemonPay:
LemonPay je elektronická karta, která si dokáže pamatovat několik peněženek zároveň, je akceptována všude, kde mají platební terminál, nabízí řadu výhod a ulehčuje správu zaměstnavateli. Zaměstnanci s ní jednoduše nakupují za kolik potřebují, jediným limitem je zůstatek prostředků ve výši 700 000 Kč ročně. Peníze na kartě nevyprší, dokud je zaměstnanci neutratí. Za každou kartu platí zaměstnavatel měsíčně fixní částku. LemonPay je ideálním řešením pro stravenkový paušál, který by se měl zavádět od roku 2021.