Ekonomika

Letní soutěž značky Steilmann oslovila více než 500 000 uživatelů

Praha 22. září 2020

Značka Steilmann je na českém trhu zavedeným prodejcem pánské módy, zaměřeným především na cílovou skupinu 45+. Vzhledem ke změně portfolia jejich značek, vznikla potřeba získat i zájem mladších zákazníků a též zákaznic. Agentura We are Signature pro značku Steilmann zrealizovala velkou letní soutěž na sociálních sítích o hodnotné a s ohledem na cílovou skupinu zvolené ceny, jež dosáhla velice zajímavých výsledků. Kampaň založená na interaktivitě zasáhla půl milionu uživatelů, měla milion a půl zobrazení a většinu oslovených tvořilo mladší publikum.  Kampaň na Facebooku, Instagramu a ve stories získala 25 000 interakcí.

Kvalitně zpracovaná kampaň dokáže přivést i mladší publikum, a to dokonce v letních měsících, tedy v čase dovolených.  Cílem značky Steilmann bylo oslovit mladší cílovou skupinu, celkově značku, posílit brand awareness, získat interakce a budovat komunitu fanoušků. Agentura We are Signature zvolila jako prostředek k jeho dosažení formát soutěže. „Soutěž je jedna z osvědčených forem aktivace komunity. Když je vhodně zaměřena a doplněna o atraktivní ceny, je úspěch téměř zaručen. Abychom docílili většího kontaktu s brandem, zvolili jsme jako jednu z podmínek soutěže nákup na libovolné kamenné prodejně,” vysvětluje spoluzakladatelka We are Signature Kristýna Szkanderová. Marketing a event manager značky Steilmann Kateřina Petránková k tomu dodává: Vzhledem k tomu, že podmínkou účasti v soutěži byl nákup na prodejně, jsme ani nedoufali v takový dosah a tolik účastníků, hlavně z řad mladší cílové skupiny.”

Zásadní pro úspěch byla volba interaktivních formátů, které baví mladší cílovou skupinu. “Vsadili jsme na CINEMATOGRAPH – statickou fotku, kde se jeden prvek hýbe. Jelikož nejde o běžné video ani fotku, upoutá pozornost,” prozrazuje druhá ze zakladatelek We are Signature Tereza Fišer. Zásadní je také motivace v podobě soutěžních cen.Hlavní výhrou byla beauty proměna v showroomu Steilmann v Čestlicích spolu se stylistkou a fotografem, doplněná o poukaz na nákup oblečení v hodnotě 10 000 Kč. Druhou cenou byl dron Karma a Gopro Hero5 s obalem a stabilizátorem.

Soutěž se značkou Steilmann inspirovala 25 932 lidí k interakci s obsahem (like, komentář, sdílení, zhlédnutí videa aj.). Její CPM se drželo na hodnotě 10,23 Kč (cena za 1 000 zobrazení napříč všemi kampaněmi)a celkový dosah kampaně byl 508 803 unikátních uživatelů. Počet celkových zobrazení činil přes 1 760 877, přičemž toto číslo zahrnuje všechny reklamy v rámci všech kampaní v průběhu celé soutěže.Celková investice do reklamy se udržela na dolních desítkách tisíc.

FB: https://www.facebook.com/SteilmannCzech/videos/1003584716726134/?__xts__[0]=68.ARCsRUaT3lPp9POe5xtazZ_KgvKMeaqs0zoYZteOtBqHQ474Q6n3ylV5HxwaiIV266dWRSwcDKOozMt0PPkIAXfM3NCP7vMmSxgYcblx52DI0_h_bzc6qxKH5YR8gcqVsVxw1k734RPjNqn4DblF4oLMK2ageUEAjp91DuK-qSF_Lf_9V2mYIhHOTABULV79YnLls7hqHJnxP3R1vPKpgzTcdYfgqKD4YvPWY5_DB_hoK_n7LIPcpbWPiY4veNMKBjsHtZN0FQ23XkSu0siS_I9dHJXhvU7zouZIDcWJ0kdaaAzCHrfj1F-KHi7b-Xa_ClzmrGi9hwCFJcJpUwKpyr5QRRmkSgP09DJeA&__tn__=-R

 IG: https://www.instagram.com/p/CC5VhZMjlg4/ 

Veronika Poláková

Sdílejte ...