Střední Čechy královské
Praha 3. června 2020

Středočeský kraj patřil v roce 2019 mezi nejpopulárnější regiony, což potvrdil rozsáhlý průzkum návštěvnosti turistických cílů České republiky, provedený agenturou CzechTourism. Přestože karanténa kvůli nemoci Covid-19 ještě zcela neskončila, Středočeská centrála cestovního ruchu již chystá program, jak navrátit doslova z nuly zastavenou turistiku regionu alespoň částečně na její loňskou úroveň. S kampaní pod názvem „Střední Čechy královské“ se veřejnost setká prostřednictvím vizuálních propagačních prostředků a médií. „V současné době je velmi důležité podpořit podnikatele a drobné živnostníky, kteří podnikají v cestovním ruchu. Jsem ráda, že se v tomto ohledu může Středočeská centrála cestovního ruchu zapojit a podpořit nemocí zastavený turistický ruch,“ uvedla na tiskové konferenci, která se konala 3.6 2020 v Praze, ředitelka SCCR, Zuzana Vojtová.
Proto byla připravena rozsáhlá několikaměsíční marketingová kampaní, jejímiž tvářemi se staly osobnosti české kulturní, sportovní a podnikatelské scény. V rámci fotografických a textových výstupů budou široké veřejnosti představena oblíbená místa ambasadorů pocházejících ze středních Čech nebo v nich nyní žijících. Patří mezi ně Viliam Sivek, Felix Slováček, Andrea Kalivodová, Václav Noid Bárta, Ondřej Synek, Denisa Helceletová a Michal Dvořák, kteří sdělili, kam nejraději jezdí na výlety, jaké jsou jejich cestovatelské preference nebo plány na letošní léto.
„Kampaň se známými a oblíbenými tvářemi nejen z české kulturní scény považuji za počin, který by mohl zaujmout širokou veřejnost. Vzhledem k faktu, že v letošním roce nemůžeme počítat s masivní účastí zahraničních turistů, musíme o to více myslet na ty naše. Snažíme se přitáhnout pozornost k celému regionu a upozornit na jeho nesčetné krásy a pestré bohatství!“ To zdůraznila v prezentaci nové rozsáhlé marketingové kampani SCCR její ředitelka, Z. Vojtová.
JK