Nadace a pomoc

Společnost P&G spojuje síly s Červeným křížem a Červeným půlměsícem, aby poskytla pomoc při mimořádných událostech během pandemie COVID-19

Praha 31. března 2020

Společnost poskytne produkty pro péči o domácnost, zdravotní služby a dezinfekci v hodnotě 10 milionů amerických dolarů pro pracovníky v první linii a zasažené rodiny. 

Společnost Procter & Gamble dnes oznámila, že poskytne dotaci v celkové hodnotě 10 milionů USD určenou na osobní zdraví a hygienu – výrobky pro domácnost, dezinfekční prostředky a finanční pomoc lidem v nouzi, včetně zasažených rodin, starších občanů a zdravotnických pracovníků. V rámci tohoto programu společnost P&G věnuje 1 milion dolarů na podporu  Mezinárodní federace Červeného kříže a Červeného půlměsíce a také jejich jednotlivým národním společnostem v Evropě.

Od začátku propuknutí epidemie spolupracuje společnost P&G s dlouholetými partnerskými organizacemi, aby pochopila, jak nejlépe pomoci v této globální krizi. Dnes přijímá tři okamžitá opatření na podporu naléhavých potřeb veřejnosti.

Podpora nezbytných zdravotnických služeb: P&G věnuje úvodní milion dolarů národním společnostem Mezinárodní federaci Červeného kříže a Červeného půlměsíce na poskytování zdravotní péče, zdravotnických potřeb a hygienické osvěty lidem v celé Evropě.

Evropský ředitel Mezinárodní federace Červeného kříže a Červeného půlměsíce Elkhan Rahimov, uvedl, že dar umožní dobrovolníkům a zaměstnancům Červeného kříže a Červeného půlměsíce v celé Evropě pokračovat v jejich záchranných pracích v první linii obrany proti COVID19. „V těchto náročných časech tato podpora umožní i nadále pomáhat těm nejzranitelnějším v naší společnosti – starším lidem, lidem s poruchou imunity, lidem v karanténě a izolaci, migrantům a bezdomovcům. Opravdu si ceníme podpory společnosti Procter & Gamble,“ řekl Rahimov.

Zlepšování každodenního života: Každý v P&G pracuje pilně na udržení výroby, distribuce a dostupnosti všech P&G značek, a to nejen pro spotřebitele, ale také pro zdravotnické pracovníky, pohotovostní služby a všechny, kteří jsou v první linii boje proti COVID-19. Společnost P&G spolupracuje také s národními společnostmi Červeného kříže a Červeného půlměsíce a místními potravinovými bankami, aby poskytovala produkty každodenní potřeby. I během těchto bezprecedentních časů umožňují značky P&G lidem dělat jednoduché věci – čistit si zuby, umýt si vlasy, oholit se, nosit čistou košili, vyměnit dětskou plenku, udržovat domácnost a oblečení hygienické. Jsou to aktivity, které udržují každodenní fungování a zlepšují pohodu spotřebitelů.

Poskytování dezinfekčních prostředků na ruce a povrchy: Společnost P&G přesouvá výrobu, aby pomohla chránit pracovníky v přední linii. Nedávno začala vyrábět dezinfekci v několika svých výrobních závodech v Evropě. Buduje kapacitu, aby zajistila minimálně 10 000 litrů dezinfekčního prostředku na ruce v 16 zemích po celé Evropě, což představuje více než 3 miliony umytí rukou týdně.

Loic Tassel, prezident P&G pro Evropu, říká: „Za 30 let práce v odvětví rychloobrátkového zboží jsem nikdy nezažil tak náročné časy, které nemají dopad ani tak na podniky, ale spíše na samotné obyvatele a komunity a všechny aspekty našeho života. Tým P&G je odhodlán udělat všechno pro to, aby zajistil zdraví a bezpečnost všech našich zaměstnanců, nadále sloužil zákazníkům svými základními produkty a službami a přijímal funkční opatření na pomoc lidem v nouzi a těm v první linii. Společně s našimi partnery jsme vytvořili efektivní systém pomoci v ohrožených komunitách.“

Nikdo nemůže předvídat, jak a kdy tato krize skončí, ale společnost P&G je odhodlána být součástí řešení. I v České republice už společnost P&G věnovala produkty Českému červenému kříži pro nejpotřebnější skupiny obyvatel, a to jak v Rakovníku, kde P&G vyrábí v továrně Rakona, tak na dalších potřebných místech.

O krocích, které společnost P&G podnikla v souvislosti s COVID-19 si můžete přečíst zde: https://www.pg.com/covid19

Hana Pazderková

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.

Sdílejte ...