Zábava

Široké televizní pokrytí evropské házené díky pětileté dohodě s AMC Networks International – Central and Northern Europe na stanicích Sport1 a Sport2

Praha 20. prosince 2019

Nová dohoda zprostředokovaná DAZN Group, Infrontem a Pragosportem pro Maďarsko, Českou republiku a Slovensko přinese pokrytí klubové házené v soutěžích EHF až do roku 2025.

Infront a DAZN Group, společně s Pragosportem, se dohodl s AMC Networks International – Central and Northern Europe na uzavření smlouvy o poskytnutí práv, která zajišťují televizní pokrytí evropských elitních klubových házenkářských soutěží v Maďarsku, České republice a Slovensku pro následujících pět let.

Dohoda, která začíná sezónou 2020/21 obsahuje živé pokrytí EHF Champions League (mužské i ženské), EHF Handball league a EHF European Cupu na stanicích Sport1 a Sport2 až do konce sezóny 2024/25 pro Maďarsko, Českou Republiku a Slovensko.

DAZN Group a Infront se dohodli jménem Evropské házenkářské federace. Cílem obchodu je dostat házenou do většího povědomí, což je součástí desetiletého komerčního plánu běžícího od roku 2020 do roku 2030.

David Szlezak, ředitel marketingu EHF GmbH k dohodě řekl: „Maďarsko je pro nás v poslední době jedním z klíčových trhů pro top evropskou házenou a spolupráce s AMCNI CNE byla zatím velmi pozitivní. Díky tomu se soutěže dostaly až k fanouškům. Těšíme se, že podnikneme další kroky, které v následujících pěti letech přinesou ještě pozitivnější zkušenosti a zážitky.“

Levente Málnay, Executive Vice President and Managing Director AMC Networks International – Central and Northern Europe dodal: „Posledních 6 let jsme během vzájemné spolupráce s EHF Marketing GmbH zaznamenávali velmi pozitivní vztah. Maďarské týmy vyhrály tři tituly EHF Champions League a skončily na druhém nebo třetím místě v dalších ročnících. Stejně tak je Tatran Prešov pravidelným účastníkem základních skupin Champions League, zatímco Baník Most byl na evropské scéně na této úrovni nováčkem. Tato dohoda ukazuje, jak důležitým závazkem je pro nás zprostředkovat fanouškům ten nejprestižnější obsah a dostat nejlepší světovou házenou se vší úžasnou atmosférou a největšími hvězdami k fandům na klíčových trzích.“

Sylvie Micková


O AMC Networks International – Central and Northern Europe

AMC Networks International – Central and Northern Europe je součástí AMC Networks International, jednou z předních mezinárodních společnostní na poli televizního vysílání a distribuce tematických televizních stanic soustřeďujících se na Střední a Východní Evropu. Současné AMCNI – Central and Northern Europe portfolio nabízí televizní stanice ve čtyřech žánrech: sportovní: Sport1, Sport2, SportM, dětské: Minimax, JimJam; zábavně-vzdělávací: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home a filmové: AMC a Film+. Obsah tematických stanic je vytvářen pro místní diváky, jazykové verze a trhy.  Je dostupný v celé řadě platforem včetně HD služeb na vyžádání a verze pro mobilní telefony.

AMC Networks International (AMCNI) je globální divizí AMC Networks a dodavatelem uznávaných zábavních pořadů pro předplatitele ve více než 140 zemích a územích v Africe, Asii, Evropě a Latinské Americe. AMCNI zahrnuje jak globální značky SundanceTV a MGM Channel, tak populární kanály s lokálním významem a různorodým žánrovým zaměřením. Více informací najdete na www.amcnetworks.com/amcni.

O společnosti AMC Networks:

Společnost AMC Networks Inc. (NASDAQ: AMCX) se již více než 30 let věnuje produkci kvalitních filmů a pořadů, vlastní a provozuje několik populárních a oceňovaných značek v oblasti placené kabelové televize. AMC, IFC, SundanceTV, WE tv, a IFC Films produkují pořady, které jsou výrazné, zajímavé, kulturně relevantní a oslovující diváky napříč různými společenskými skupinami. Společnost také provozuje globální divizi, AMC Networks International. Více informací najdete na www.amcnetworks.com.

Sdílejte ...